Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از آنکه دیشب در جریان پیروزی 3-1 تیمش مقابل منچستریونایتد نقشی کلیدی داشت و دو گل به ثمر رساند در پایان بازی به شبکه یازده پرتغال از خاطره‌اش با دیگو مارادونا گفت و از این صحبت کرد که در نوجوانی یک بار اسطوره آرژانتینی را از نزدیک دیده و رفتار او در این دیدار را هرگز فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار که در پایان بازی دیشب PSG و یونایتد در مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود در پاسخ به شبکه یازده پرتغال که نظرش را درباره دیگو مارادونا اسطوره تازه درگذشته آرژانتینی پرسید گفت: من چند بار با مارادونا تماس داشتم ولی دیدارمان وقتی من دوازده یا سیزده سالم بود را هرگز فراموش نمی‌کنم.

ستاره برزیلی در توضیح اولین دیدارش با دیگو مارادونا گفت: من تازه فوتبال را در سانتوس شروع کرده بودم و برای تماشای یک بازی دوستانه بین برزیل و آرژانتین رفتم، بازی‌ای که بین بازیکنان سابق دو کشور برگزار می شد. چون اتوبوس تیم برزیل پر شده بود من نتوانستم با این اتوبوس بروم و من را در اتوبوس آرژانتینی‌ها نشاندند. در آن اتوبوس همه نگاه‌ها به دو نفر بود که در صندلی‌های جلو نشسته بودند: آلخاندرو مانکوسو و مارادونا.

نیمار در ادامه خاطره اش از دیگو مارادونا گفت: آنها من را هم کنار این دو نفر نشاندند و با من خیلی خوب رفتار کردند. اینقدر خوب که وقتی به استادیوم رسیدیم من را با خودشان به رختکن آرژانتین بردند و گذاشتن در کنارشان وارد زمین شوم. من حتی با مارادونا عکس گرفتم. او خودش من را صدا کرد که عکس بگیرم. این حرکتش را هرگز فراموش نمی‌کنم. مارادونا در زمین فوتبال برای همه اسطوره بود. او برای من هم اسطوره بود. من همیشه به عنوان یک ورزشکار و فوتبالیست برایش احترام قائل بودم و این را هرگز فراموش نخواهم کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیمار دیگو مارادونا هرگز فراموش دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • (عکس) جایگاه عجیب مارادونا در میان بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین
  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • خلاصه بازی آرژانتین 3-1 کاستاریکا (دوستانه ملی - 2024)
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏