Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن لزومی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری‌زاده که در مصلای نماز جمعه پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام و آنانی که پیشرفت‌های ایران را برنمی‌تابند از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش دارند تا با شیوه‌های مختلف، به این نظام الهی صدمه وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دشمنان ایران اسلامی به خیال باطل خود می‌توانند با حذف دانشمندان متعهد و متخصص ایران اسلامی، حرکت رو به رشد ایران را کند کنند غافل از این که خون این شهدا مسیر را برای حرکت با انگیزه جوانان ایران اسلامی روشن می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: جوشش خون شهید فخری‌زاده باعث می‌شود تا مسیری که ایران اسلامی در پیش گرفته با سرعت بیشتری طی شود و دستاوردهای علمی کشور، بیش از گذشته حاصل شود.
لزومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امروز مردم ایران اسلامی در مکتبی درس آموخته‌اند که در آن، شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادت نیز برای جهان اسلام برکت و خیر به همراه می‌آورند.
وی گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، و این بیداری قطعا به پیروزی ایران اسلامی در مقابله هجمه‌های دشمنان منجر می‌شود.
امام جمعه پاکدشت افزود: یقینا ملت ایران اسلامی با بصیرت و تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.
لزومی ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی باید بیش از گذشته با شهیدانی همچون فخری‌زاده آشنا شومند تا بدانند که پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی به چه قیمتی برافراشته باقی مانده است
به گزارش ایرنا تروریست‌های مسلح عصر جمعه - هفتم آذرماه - با کمین در مسیر خودرو حامل محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند، این دانشمند برجسته کشورمان را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه به شهادت رساندند.
بر اساس اظهارات وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی، ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد؛ در اثر این تیراندازی و انفجار، «فخری‌زاده» به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی ایشان با توجه به شدت جراحت‌های وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.
رهبر انقلاب در پیامی با تسلیت شهادت این دانشمند برجسته تاکید کردند که دو موضوع مهم را همه دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند؛ نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و دیگر، پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخش‌هائی که وی بدان‌ها اشتغال داشت.
رئیس‌جمهوری هم در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که «همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران باید به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولان کشور شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند؛ به موقع و مناسب، مسئولان مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد».
 

برچسب‌ها ورامین محسن فخری‌زاده پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین محسن فخری زاده پاکدشت ورامین محسن فخری زاده پاکدشت اخبار کنکور ایران اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم

اسدالله عباسی در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: عظمت شهادت به قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بود.

وی صبوری والدین و همسران شهدا را پشتوانه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است، اما فرزندان شهدا باید پیام رسان و سند افتخار این انقلاب باشند.

شهید سید اسماعیل سیرت نیا، ۱۶ آبان در سن ۳۷ سالگی در عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نایل آمد.


همچنین استاندار گیلان با خانواده محترم شهید مدافع حرم سعید مسافر در رشت ، دیداری نوروزی داشت.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار گفت: اقدامات خداپسندانه، اخلاق نیکو و روحیه جوانمردانه شهدای گرانقدر از جمله این شهید بزرگوار باید در جامعه بیش از پیش بازگو شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولان با دیدار شما خانواده معظم شهداء درس ایثار و استقامت می‌گیریم، افزود: این دیدار‌ها توان مضاعفی برای ادامه کار و خدمت به مسئولان می‌دهد.

استاندار گفت: جوانان برومند کشورمان با روحیه و غیرت دینی و اسلامی در فراسوی مرز‌ها حاضر شدند تا در دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی، در مقابل گروه‌های تروریستی بایستند.

شهید مدافع حرم سعید مسافر فروردین سال ۹۵، در سن ۳۰ سالگی در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست