Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان از ساعت ۱۲ امروز بین تیم‌های مولتی کافه مشهد و سپهرداد تهران پیگیری شد.

مولتی کافه مشهد با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ مقابل سپهرداد پیروز شد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های نوشت افزار کنکو و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند. نفت آبادان در بازی کاملا یک طرفه کوارتر اول را ۲۵ بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده آبادان در کوارتر دوم ۲۴ بر ۱۲ به برتری رسید.

آبادانی‌ها در کوارتر سوم هم برتری خود را حفظ کردند و در نهایت با نتیجه ۷۰ بر ۳۶ پیروزی دیگری را رقم زدند. پالایش نفت آبادان سومین برد خود را کسب کرده و در جدول صدرنشین است.

تیم بانوان شهر گرگان به دلیل ۵ بازیکن مبتلا به کرونا در این هفته غایب است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پالایش نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مقابل میزبان خود سایپا کرج با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا نوار پیروزی‌های این تیم در هفته بیست‌وهفتم پاره شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت و در یک بازی پر حاشیه در وقت قانونی‌های با یک گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد و علی‌رغم این‌که داور ۱۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود موفق به گشودن دروازه حریف خود نشد تا ناکام بزرگ این هفته لقب بگیرد.

خیبر که با ۶۱ امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارد با توجه به تساوی چادرملو اردکان مقابل داماش گیلان با ۵ امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و چشم به بازی‌های آینده دوخته است.

سایپا که تا قبل از این بازی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار داشت با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و در همان رده پنجم قرار دارد.

کد خبر 744921

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران