Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@14:07:44 GMT

روند درمان آیت‌الله مصباح یزدی در منزل در جریان است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۸۰۹

روند درمان آیت‌الله مصباح یزدی در منزل در جریان است

به گزارش فارس آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی طی روز‌های گذشته قدری کسالت داشتند که در برخی مطالب از وخامت حال ایشان خبر می‌داد که این اخبار روز گذشته توسط دفتر ایشان تکذیب شد.

حجت‌الاسلام علی مصباح فرزند آیت‌الله مصباح یزدی امروز در پیامی ویدئویی درخصوص آخرین وضعیت ایشان گفت: امروز صبح خدمت آیت‌الله مصباح در منزل رسیدم و گزارشی از محبت‌ها و توسلات و دعا‌های مؤمنان و ولایت‌مداران خدمت ایشان ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مصباح ضمن تشکر از همه مردم و اقشار مختلف همه اینها را از نعمت‌های الهی برشمردند و به ما سفارش کردند که قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

وی درخصوص کسالت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: روند درمان ایشان در منزل در جریان است و جا دارد از همه پزشکان بابت توصیه‌ها و تجویز‌های لازم تشکر کنم. جریان درمان همچنان ادامه دارد و مشکل حاد جدیدی الحمدلله پیش نیامده اما کماکان نیاز به اقدامات پزشکی هست و کار درمان ادامه دارد.

فرزند آیت‌الله مصباح یزدی درخصوص برخی اخبار درباره وخامت حال ایشان گفت: برخی شایئات در فضای مجازی ایجاد نگرانی می‌کند و از همه علاقه‌مندان ایشان می‌خواهم اخبار را از سایت و کانال دفتر آیت‌الله مصباح یزدی دنبال کنند.

وی ضمن التماس دعا از عموم مؤمنان گفت: همه اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بنابراین به دعا‌ها و توسلات مؤمنان محتاج هستیم و به سهم خودم از همه دوست‌داران و عزیزان که با دعا‌ها و توسلات ما را همراهی کردند تشکر کنم.

منبع: الف

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد

کره‌شمالی، آمریکا را به دلیل تلاش برای ایجاد مکانیسم جدیدی برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها علیه کره‌شمالی محکوم کرد و نسبت به «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد.

به گزارش ایسنا، آمریکا متعهد شده است که با کره جنوبی و سایر کشورها برای ایجاد جایگزینی با دستور هیئت کارشناسان سازمان ملل متحد برای نظارت بر اجرای تحریم ها که در پایان آوریل به دنبال وتوی روسیه برای تمدید آن منقضی می‌شود، همکاری کند.

کیم اون چول، رئیس دفتر امور آمریکای وزارت امور خارجه کره شمالی گفت:  اگر ایالات متحده نسخه جدیدی از تحریم ها را علیه کره شمالی معرفی کند، پیونگ‌یانگ از فرصت جدید برای تنظیم مجدد نیرو که واشنگتن بیش از همه از آن می‌ترسد، استفاده خواهد کرد.

این مقام گفت: تحریم‌های جدید تنها منجر به تقویت بیشتر قدرت نظامی پیونگ یانگ خواهد شد.

او با وعده انجام «اقدامات عملی قدرتمندتر» برای تقویت قدرت فنی نظامی کره شمالی گفت: «هر زمان که ایالات متحده قطعنامه تحریم جدید را در عرصه سازمان ملل تهیه کند آزمایش هسته‌ای قوی‌تر و توسعه‌یافته‌تر کره شمالی آغاز خواهد شد. تحریم‌های ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور و نیروی محرکه عمل کرد که باعث افزایش تدریجی قدرت ملی ما شد.

این مقام افزود: ما از حقوق حاکمیتی و منافع امنیتی خود در برابر تهدیدهای خصمانه و فشار تحریمی فزاینده از سوی ایالات متحده محافظت کرده و اقدامات واقعی قوی‌تری را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توانایی و قدرت زیادی برای ایستادگی در برابر هرگونه تحریم شدید داریم.

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی بازدید از منطقه غیرنظامی شده (DMZ) که دو کره را از هم جدا می‌کند، گفت که واشنگتن در حال بررسی گزینه‌های «خارج از چارچوب» است و تهدید کرد که «همه احتمالات» حتی خارج از قواعد سازمان ملل روی میز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج