Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز بیمه پیامی صادر کرد. - اخبار بازار -

دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز بیمه پیامی صادر کرد که به شرح زیر است: 

به نام خالق هستی

سیزدهم آذرماه، روز بیمه، بهانه‌ای است برای تاکید بر این واقعیت که ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در کشور تنها به گفته‌ها و شعارها ممکن نخواهد بود و راز تحقق این راهبرد ملی در گروی صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و پاسخ شایسته به نیازهای آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایران با توجه به ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه؛ با تهدیدها و ریسک‌های طبیعی و پیش‌بینی نشده زیادی روبه‌روست و تلاش برای ارتقای سطح آگاهی مردم ایران نسبت به ضرورت استفاده از خدمات بیمه‌ای یک جهاد ملی است.

 موفقیت بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را باید با در نظرگرفتن چالش‌های اقتصادی کشور و تهدیدها و تنگناهای ناشی از فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردم ایران به عنوان یک دستاورد بزرگ پاس بداریم و در راستای تحقق شعار و باور «بیمه ملت، همراه خانواده» گام برداریم.

از همین رو، ما در شرکت بیمه ملت، علاوه بر اینکه باید پاسدار منافع و حقوق بیمه‌گزاران و سهامداران و ذی‌نفعان خود باشیم، یک مسئولیت ملی داریم که موفقیت در ایفای این مسئولیت سترگ، با شناخت دقیق نیازهای جامعه و طراحی محصولات بیمه‌ای جدید با استفاده از ایده‌های خلاق به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

بیمه ملت با حضور متوالی 9 سال در سطح یک توانگری مالی شرکت‌های بیمه، می‌کوشد تا با انجام فعالیت‌های بیمه‌‌گری با تأکید بر مدیریت ریسک، مدیریت منابع مالی و وصول مطالبات، انتخاب و جذب پرتفوی سودآور، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و حفظ و توسعه سرمایه انسانی؛ آینده‌نگری با برنامه دقیق و کارشناسی شده را رسالت خود قرار داده و با استفاده حداکثری از دانش، تخصص و تعهد تمامی اعضای خانواده بیمه ملت به سمت آینده روشن گام بردارد.

از همین منظر بیمه ملت تلاش دارد تا فصل تازه‌ای را در صنعت بیمه کشور با هدف ارائه آنلاین بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بیمه‌ای برای بیمه‌گزاران رقم بزند.

در سیزدهم آذر 99، روز ملی بیمه، با قدردانی صمیمانه از اعتماد بیمه‌گزاران عزیز و همیشه همراه و سهامداران محترم، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های مدیران، کارشناسان، کارکنان و به طور ویژه، شبکه گسترده نمایندگان بیمه در سراسر کشور از گذشته تا اکنون تشکر کرده و دست مریزاد بگویم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه هموطنان عزیز، ارگان‌ها و سازمان‌ها بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا پیروز شویم و این پیروزی را همراه با عموم مردم دنیا جشن بگیریم.

در پایان، برای تمام هموطنان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

دکتر دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل بیمه ملت بیمه گزاران دکتر دلفراز بیمه ملت روز بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۵ مددجوی اردبیلی دلجویی شد

ایسنا/اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان، مشاور قائم مقام کمیته امداد کشور با حضور در منزل ۱۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از آنها دلجویی کرد.

بهمن دستاری، ۲۸ اسفند در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در منزل ۱۵ مددجوی اردبیلی اعم از سالمند و مددجویان پرعائله، در جریان مشکلات و درخواست‌های آنها قرار گرفت و هدایایی را نیز به صورت نقد و غیرنقد به این خانواده‌ها اهدا کرد.

مشاور قائم مقام کمیته امداد کشور در این بازدیدها به رویکرد این نهاد انقلابی در کمک و مساعدت به خانواده‌های نیازمند به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سالمندان و مددجویان مبتلا به امراض صعب العلاج توانایی کار و کسب درآمد ندارند، کمیته امداد به صورت ویژه پشتیبانی و حمایت‌های خود را از این گروه خانواده‌ها انجام می‌دهد.

دستاری خاطر نشان کرد: این نهاد انقلابی در تلاش است تا در کنار توانمندسازی مددجویان با ایجاد ظرفیت اشتغال و کارآفرینی، در تامین سرپناه مناسب نیز برای مددجویان شهری و روستایی اقدامات حمایتی مطلوبی را آغاز کرده است.

وی افزود: تمام تلاش بر این است تا همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو، خانواده‌های تحت حمایت با کمترین دغدغه بتوانند امرار معاش کرده و نیازهای خود را رفع کنند.

مشاور قائم مقام کمیته امداد کشور بیان کرد: در سفری که به اردبیل داشتیم در کنار حضور در منزل مددجویان و دلجویی از این خانواده‌ها، سعی کردیم تا به همکاران پرتلاش کمیته امداد اردبیل در سنگر امدادرسانی به این خانواده‌ها خسته نباشیدی گفته و قدردان زحمات آنها باشیم.

وی گفت: استان اردبیل از استان‌های موفق و برتر کشور در حوزه‌های متنوع خدمات‌رسانی به جامعه هدف و خانواده‌های نیازمند است و در این راستا سعی بر این است تا این مجموعه را مورد حمایت و پشتیابنی قرار داده تا در سال آینده نیز جزو نهادهای موفق در سطح کشور باشد.

دستاری از خانواده‌های مددجویان خواست تا نسبت به اشتغال فرزندان‌شان تلاش کرده و با حضور در کلاس‌ها و دوره‌های مهارت آموزی سعی کنند به فکر اشتغال مولد و افزایش درآمد خانوارهای خود باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان : ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس در سونگون است
  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۵ مددجوی اردبیلی دلجویی شد
  • تمدید اعتبار بیمه سلامت بیماران در نوروز
  • خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت برگزار شد
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • تهیه پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان لازم‌الاجراست