Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@10:30:11 GMT

یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۸۳۳

یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !

پس از دررفتن کتف مسعود ریگی در بازی با پیکان و حضور او در بیمارستان برای جا انداختن آن، امروز پزشک استقلال مدعی شد که ریگی باید یک هفته آتل ببندد و بنابراین به بازی با صنعت نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر نمی‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ریگی هافبک مصدوم استقلال دیدار آینده تیمش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ریگی که در جریان دیدار استقلال و پیکان در برخورد با فرزاد حاتمی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده، دوران نقاهت را سپری می کند و دیدار با نفت آبادان را از دست خواهد داد.

دکتر مهدی سیاه پوش پزشک استقلال درباره وضعیت ریگی بیان کرد:

به هرحال برخورد بین بازیکنان در طول بازی پیش می‌آید و مهم روند درمانی پس از مصدومیت است. ظاهرا فرزاد حاتمی از پشت با ریگی برخورد کرد و همین مسئله باعث دررفتگی کتف مسعود ریگی شد. چون عضلات بازیکنان در حین بازی دچار اسپاسم است، نمی‌توان آن لحظه کتف را جا انداخت چراکه این کار می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد:

به همین دلیل بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شفا یحیاییان شدیم و در طول مسیر با چند متخصص اورتپدی هم مشورت‌های پزشکی را انجام دادم. پس از رسیدن به بیمارستان، شخصا لباس اتاق عمل پوشیدم و در اتاق عمل کتف ریگی را جا انداختم. بعد از آن هم در کنار این بازیکن بودم و از او MRI گرفتیم و مشخص شد که خوشبختانه عمل موفق بوده و کتف این بازیکن به درستی جا افتاده است.

سیاه پوش در پایان افزود:

مسعود ریگی باید یک هفته آتل ببندد و سپس یک هفته فیزیوتراپی کند. البته او در این مدت می‌تواند تمرینات هوازی را پشت سر بگذارد. بنده از لحظه اول مصدومیت تا زمان ترخیص او از بیمارستان در کنارش بودم و خوشبختانه می‌توانم بگویم که او در حال حاضر مشکلی ندارد و اقدامات ذکر شده تنها برای مراقبت بیشتر و بازگشت هرچه قدرتمندانه‌تر این بازیکن به میادین صورت می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مسعود ریگی استقلال استقلال تهران پزشک استقلال مسعود ریگی مصدومان استقلال مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده نیشابور مشهد ۶ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، واژگونی خودرو ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس پایگاه خیام و آمبولانس پایگاه‌های قدمگاه و درود نیز به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در بررسی اولیه پایگاه خیام تعداد مصدومان این حادثه ۶ نفر ارزیابی شد.

وی گفت: متأسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت کرده بود و سایر مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی از مسافران نوروزی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توجه کافی به جلو و بستن کمربند ایمنی از وقوع این گونه حوادث تلخ پیشگیری کنند.

کد خبر 6058777

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده نیشابور مشهد ۶ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت
  • بازیکن استقلال همچنان در لیست انتظار!
  • اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!
  • خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت
  • (عکس) خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست
  • حسن روشن از بیمارستان مرخص شد