Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به بسیج امکانات‌ ناجا و ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی، برای برگشت سریع زندگی مردم به وضع عادی گفت: ناجا و سایر دستگاه‌ها پای کار مردم حضور دارند و با حداکثر توان در خدمت مردم این مناطق هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سید محمد صالحی امروز در حاشیه بازدید میدانی از مناطق آبگرفته شهرستان اهواز و ماهشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی سازمانی خود با روحیه جهادی از لحظات اول با همه ظرفیتی که در اختیار دارد به کمک مردم شریف خوزستان در نقاط در معرض آبگرفتگی این استان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به کارگیری کارکنان خدوم انتظامی خوزستان در امر خدمات رسانی به شهروندان، افزود: همکاران ما با حضور در مناطق آسیب دیده و بهره‌گیری حداکثری از تمام توان، امکانات و توزیع غذای گرم در حال امداد و خدمات‌رسانی هستند.

موج همدلی در بندر امام (ره) برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی منازل به روایت تصویرتشکر استاندار خوزستان از حضور موثر نیروهای انتظامی در مسئله آبگرفتگی مردم/نیروهای مسلح همه پای کار هستند

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه با بسیج امکانات‌ ضمن ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی، تلاش می‌کنیم تا سریع‌تر شرایط بازگشت به زندگی عادی مردم در مناطق سیل زده فراهم شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی پای کار مردم حضور دارند و با حداکثر توان در خدمت مردم این مناطق هستند.

صالحی تصریح کرد: نیروی انتظامی با حضور مستمر در صحنه، در تامین و حفظ نظم و امنیت کوشا بوده و با تمام توان و روحیه جهادی در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده در جریان آبگرفتگی مناطقی از شهرها است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان

به گزارش همشهری آنلاین، محمودی - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

کد خبر 845510 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران آبگرفتگی

دیگر خبرها

  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود