Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی امروز پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به التهاباتی که چند روز اخیر در بازار استان به ویژه در بحث قیمت مرغ به وجود آمده بود، ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی و کنترل قیمت‌ها تشکیل شد.

وی با تأکید بر ضرورت کنترل قیمت اقلام مورد نیاز بازار استان، اظهار داشت: قیمت مرغ مصرفی در بازار کشور طی روزهای گذشته دچار افزایش شده بود که لرستان در مقایسه با سایر استان‌ها، کمترین افزایش را در این کالا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه در زمینه کنترل قیمت‌ها چند سیاست به طور جدی در حال پیگیری است، تصریح کرد: در بحث کنترل قیمت‌ها، موضوع پیگیری از طریق تولید کنندگان کالا، عمده فروشان، انبارها و در نهایت خرده فروشان با نظارت همراه خواهد بود.

خادمی خاطرنشان کرد: به دنبال طراحی یک برنامه منظم برای کنترل لحظه‌ای قیمت‌ها، موجودی کالا در انبارها و توزیع در بازار هستیم تا بتوانیم در صورت کمبود یا نوسان، نیاز بازار را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با مقوله گران‌فروشی مقابله کرد، افزود: با توجه به وضعیت مردم نباید اجازه افزایش قیمت کالاها بیشتر از نرخ مصوب داده شود، هر چند برخی افزایش قیمت‌ها در سطح ملی اعمال می‌شود و به طور موردی نمی‌توان این موارد را در استان کنترل و نظارت قطعی کرد.

کد خبر 5087132

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان سید موسی خادمی تنظیم بازار ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف شهرستان کرج ترور دانشمندان هسته ای گرگان آبگرفتگی معابر کنترل قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) بازار طلای تهران با ۳۰۳ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه یک گرمی نیز امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که یک گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنفی متخلف در کرمان پلمب شد
  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد