Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ناجا با بیان اینکه ۱۱ هزار نیرو در هر شیفت خدمتی کنترل معابر و محورها در کشور برعهده دارد، گفت: پلیس در بیش از هزار و ۹۰۰ نقط برای اجرای محدودیت های کرونایی در کشور مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران در زاهدان بیان داشت: نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور در کنار دولت بوده و اقداماتی در زمینه اجرای مصوبات ستاد کرونا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس در ورودی های شهرهای نارنجی و قرمز دوربین ها را در رده های انتظامی و راهبری فعال کرده است و طبق مصوبه ستاد کرونا اعمال قانون می کند و در برخی نقاط پلیس در برخورد با خاطیان به صورت دستی عمل کرده است.

 

رضایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بیش از هزار و 900 نقطه برای اجرای محدودیت های  کرونایی استقرار دارد و این اقدام ویژه برای نیروی انتظامی است، گفت: در هر شیفت خدمتی بیش از 11هزار نفر برای اجرای محدودیت های کرونایی در کشور مستقر شده است.

 

وی افزود: در شهرهای قرمز منع تردد خودروها از طریق دوربین ها  از ساعت 9 شب تا 4 صبح وجود دارد البته برای خودورهایی که مجوز دارند ملاحضاتی وجود دارد.

 

جانشین ناجا با بیان اینکه پلیس بر فعالیت اصناف و کسبه نظارت دارد، ادامه داد: کلانتری ها، پاسگاه ها و رده های مختلف پلیس در کنار دیگر دستگاه ها بر فعالیت های اصناف و کسبه نظارت دارند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوربین ها پاسگاه ها فعالیت اصناف برای اجرای محدودیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان سه شنبه شب به اتفاق جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس، با حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

سردار علی اکبر جاویدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه های مهم برقراری امنیت پایدار، امنیت محله محور است، بیان داشت: شرط لازم برای شکل گیری یک امنیت پایدار، مردمی بودن امنیت است، امنیت مردم با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد.

وی افزود: ما سربازان فرماندهی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت و آسایش همه مردمان این سرزمین هر لحظه در مقابل نااهلان، هنجارشکنان و مخلان و نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستیم.

سردار جاویدان اظهار داشت: در طول سال ۱۴۰۲ در استان هرمزگان ۵ شهید والامقام عرصه امنیت در گوشه گوشه شهرستانهای استان در مقابل افراد شرور و افراد نابهنجار تقدیم کردیم‌، همکاران ما جوانمردانه ایستادند و ناجوانمردانه در مقابل این افراد به شهادت رسیدند، دقیقاً مصداق سخن گهربار امام سجاد که فرمودند: کشته شدن عادت ماست و شهادت کرامت ماست.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن نظم اجتماعی و خدشه به امنیت کشور، اضافه کرد: الحمدالله شرایط کشور مناسب است و علی رغم همه تلاش هایی که دشمن انجام داده و همه مشکلات و تهدیداتی که در کل کشور روی داد، با توجه به تبیینی که دشمن در مسائل اغتشاشات داشت یا به نحوهای مختلف سعی داشت فضای کشور را مجدد مثل ۱۴۰۱ ناآرام کند، خیلی هم تهدید کرد، خیلی هم سرمایه گذاری کرد دغدغه داشتیم تا این حد ما در ایام ۲۲ بهمن، نیمه شعبان و برای انتخابات واقعاً دغدغه همه مسوولان بود که خدایی ناخواسته اتفاقی بیافتد اما این نظام صاحبی دارد و آن هم حضرت بقیه الله است.

وی ادامه داد: همه ما کارگزار این نظام هستیم، همه ما واقعاً کارگر و به هر جهت افتخار خدمتگزاری این مردم و سرباز این نظامیم که در رأس آن مقام معظم رهبری قرار دارد و به عنوان جانشین امام عصر کارها را مدیریت می کند و این برکات و هدایت های ایشان است که این مسیر را هموار می کند وگرنه ابزار دشمن، احتمام دشمن و سرمایه دشمن برای ایحاد اخلال بسیار بالا است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه به فضل الهی ما سال خوبی را پشت سرگذاشتیم، افزود: به لحاظ امنیتی و مؤلفه های انتظامی بحمدالله شرایط استان بسیار خوب بود، انتخابات سال گذشته انتخابات امن و سالمی بود و هیچ خدشه ای به آن وارد نبود، در ۲۲ بهمن، ایام دهه فجر و در نیمه شعبان همه مناسبت ها را که ما نگاه می کنیم واقعاً می بایست به فهم، شعور و ولایت پذیری و انقلابی گری مردم شریف هرمزگان درود بفرستیم و همه جوری فرهنگ خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه امنیت محصول فعالیت جمعی است، گفت: پلیس، محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است و در این رسالت خطیر نیازمند همکاری مردم و سازمان‌ها است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با استفاده از ظرفیت‌های همه سازمان‌ها در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری را در راستای کاهش جرائم در جامعه بردارد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز روزانه ۳۵۳ واحد گشت خودرویی و موتوری در سطح استان مشغول ایفای نقش و تأمین نظم و امنیت هم در جاده ها و هم در شهرها در موضوعات امنیتی و اننظامی و ترافیکی هستند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه با اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیکی که با هماهنگی قوه قضائیه مقرر است اجرایی شود، کاهش وقوع جرم خصوصاً سرقت را شاهد خواهیم بود. اظهار داشت: بحمدالله با تلاش همکاران بنده و دیگر دستگاههای مسوول جرائم روند کاهشی داشته و جرم و وقایع مهمی نظیر جرائم خشن نداشتیم و مجموع سرقت ها هم در ایام نوروز ۵ درصد کاهش دارند، در بحث حوادث ترافیکی نیز که یک موضوع بسیار مهم بوده و دغدغه همه ما و مسوولان است و علیرغم اینکه ما سومین استان کشور به لحاظ افزایش تردد در این ایام هستیم با توجه به افزایش ۱۶ درصدی تردد خودریی و افزایش ۳۶ درصدی مسافران ورودی استان با این شرایط تصادفات فوتی و فوت شدگان ۱۴ درصد کاهش دارد.

کد خبر 6063349

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر