Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «رضا ترابیان» در دهه ۷۰ یکی از بازیکنان تاثیر گذار در خط حمله قرمزپوشان بود و به تیم ملی رسید.

ترابیان که سابقه بازی در لیگ‌های اروپایی را در کارنامه ورزشی‌اش دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا از شرایط این روزهای پرسپولیس حرف زد. متن این مصاحبه در زیر از حضو‎رتان خواهد گذشت.

پرسپولیس مقابل شهر خودرو به برتری سه بر صفر دست یافت، نظرتان چیست؟

این پیروزی در مقطع فعلی برای شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی ارزش و اهمیت فراوانی دارد و باعث می‌شود آنها با روحیه و انگیزه بیشتری ادامه مسابقات را پیگیری کرده و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس شروع خوبی نداشت اما هرچه از جریان مسابقه سپری شد آنها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در پایان به این برد دلچسب و پرگل رسیدند.

پرسپولیس برای اینکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا از حضور چند بازیکن خود محروم است ترکیب‌های جدیدی را آزمایش می‌کند.

این یکی از شرایط ویژه و سخت پرسپولیس در لیگ برتر ایران است. متاسفانه چند بازیکن این تیم به دلیل محرومیت نمی‌توانند در فینال آسیا بازی کنند و یحیی گل محمدی مجبور است نفراتی را در ترکیب قرار دهد تا به ارنج قطعی خود برای حضور در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن برسد.

این موضوع باعث می‌شود نفراتی همچون وحید امیری که در ترکیب ثابت گل‌محمدی هستند در لیگ ایران کمتر بازی کنند.

وحید امیری از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که هر مربی‌ای دوست دارد از وجود او در ترکیب خود استفاده کند اما این مهره ارزشمند در فینال آسیا محروم است و گل‌محمدی به دنبال این است تا به جانشین او میدان دهد. به هر حال این وضعیت تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس می‌تواند فاتح فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد؟

پرسپولیس به سختی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا آمده و رقیبان سرسخت و بزرگی را از پیش رو برداشته است. من به این تیم اعتماد دارم و امیدوارم پس از سال‌ها بتواند شادی بزرگی را برای هواداران عزیز خود به ارمغان آورد. این حق پرسپولیس است که جام را به ایران بیاورد.

محرومیت عیسی آل‌کثیر می‌تواند در روند پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد؟

به هر حال محرومیت این بازیکن بزرگ‌ترین ظلم به پرسپولیس بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت ناعادلانه‌ای را تصویب کرد. حق این بازیکن که در تمام سال‌های اخیر همان شادی گل را انجام داده است محرومیت ۶ ماهه نبود. آل کثیر مهاجم با کیفیتی است و به طور حتم نبودن او خلا بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

مهاجمان دیگر پرسپولیس نتوانستند جای او را پر کنند؟

در چند سال اخیر همواره پرسپولیس مهاجمان بزرگی را در اختیار داشته که هر کدام از آنها عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورده‌اند. عیسی آل کثیر می‌توانست این روند را ادامه بدهد اما او محروم شد. متاسفانه مشکل گلزنی پرسپولیس در این فصل ادامه داشته است و گل‌محمدی باید فکر اساسی به حال این معضل کند. این مشکل می‌تواند باعث شود تا قرمزها در فینال آسیا به مشکل بخورند.

چاره چیست؟

اینکه برای مهاجمان تمرینات بیشتر و اختصاصی‌تر در نظر بگیرد. آرمان رمضانی در بازی با شهر خودرو چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما تمرکز لازم را نداشت و آنها را به راحتی خراب کرد. من این بازی را به صورت مستقیم تماشا کردم و پس از اینکه فرصت‌ها از دست رفت به اطرافیانم گفتم تنها چاره کار این است پرسپولیس از ضربات ایستگاهی استفاده کند و مدافعان جلو بکشند و دقایقی بعد این اتفاق افتاد سید جلال حسینی گل زد.

از عملکرد آرمان رمضانی انتقادات زیادی می‌شود.

من قصد نفی توانایی‌های فنی او را ندارم. رمضانی مهاجم فیزیکی خوبی است که درگیر می‌شود، ضربات سر اول را می‌زند اما در زدن ضربات آخر مشکل دارد. نه تنها او بلکه تمام بازیکنان خط حمله فعلی پرسپولیس در حال حاضر ششدانگ نیستند. در چند بازی اخیر یک نکته مهم در بازی پرسپولیس مشهود بوده است.

چه نکته‌ای؟

آنها خوب پرسینیگ می‌کنند، توپ را در زمین به خوبی به چرخش در می‌آورند، پاس‌های عمقی می‌دهند و این عملکرد مناسب تا پشت ۱۸ قدم رقیبان ادامه دارد اما در فاز تهاجمی که باید ضربات آخر به بهترین شکل ممکن نواخته شود به مشکل می‎‌خورند. در این مقطع هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. بازیکن جدید نمی‌توان به خدمت گرفت و باید از همین نفرات استفاده کرد. فقط تمرین، تمرین و تمرین چهارچوب‌شناسی باید در نظر گرفت و به بازیکنان اعتماد به نفس داد تا این برهه زمانی پشت سر گذاشته شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر اخبار کنکور فینال لیگ قهرمانان آسیا فینال آسیا گل محمدی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسرساز شدن قطعی بخش استعلام سامانه ایثارگران

به گفته شهروند خبرنگار ما مدت زمان بسیاری است سایت استعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران قطع است و ایثارگران هنگام انجام امور اداری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. تعدادی از ایثاگران که برای وام ازدواج اقدام کرده اند با مشکل قطعی سامانه در بخش استعلام شرایط ایثارگری مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام عرض ادب؛  ممنون میشم در مورد سایت وام ازدواج ایثارگران که نزدیک به یک سال می‌شود بخش استعلام شرایط ایثارگری قطع می‌باشد را پیگیری کنید به هر کجا مراجعه میکنیم جواب مناسبی دریافت نمی‌کنیم ممنون میشم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دردسرساز شدن چاله‌های ایجاد شده بعد از عملیات جدول گذاری در خیابان زکریا شهر ری
  • کوبنده‌ترین پرسپولیس ۱۴۰۲، هر سه دقیقه یک حمله!
  • کوبنده ترین پرسپولیس1402‌، هر سه دقیقه یک حمله!
  • دردسرساز شدن قطعی بخش استعلام سامانه ایثارگران
  • واکنش اوسمار به فرصت‌سوزی‌های آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • گزینه جدید خط حمله پرسپولیس؛ مهاجم فرانسوی سرخپوش می شود؟
  • اعتراف کنایه آمیز یک پرسپولیسی؛ ضعیف ترین استقلال با این روش نکونام قهرمان می شود
  • این دربی وقت ما را تلف کرد / با این بازی توقع قهرمانی در آسیا را داریم؟!