Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند. 

سعید کشمیری با بیان این خبر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک آقای ۶۰ ساله بدون بیماری زمینه‌ای روز گذشته فوت‌ شده‌ که تست کرونای وی امروز مثبت اعلام‌ شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: هم‌اکنون ۲۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۱ مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۶ هزار و ۹۷۵ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۳ آذرماه به عدد ۸۱۵ ‏رسیده است که از این تعداد ۸۱۱ نفر مورد مثبت قطعی و ۴ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

‏انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا استان بوشهر فوتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ستادمبارزه با کرونا دکتر کشمیری کرونا در استان بوشهر بخش های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد