Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود، ریشه در منویات مقام معظم رهبری دارد.

به گزارش مشرق به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش تجلیل از متولیان اجرای طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز» که به صورت ویدئو کنفرانس، همزمان در تهران و تمامی یگان‌های این نیرو برگزار شد، گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود، ریشه در منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دست‌یابی هوانیروز ارتش به سامانه‌های دید در شب

امیر سرتیپ حیدری در این مراسم، ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: ما باید سینه‌های خود برای ازبین بردن منافقین و دشمنان مملو از بغض و کینه کنیم تا انتقام سختی را از عاملان این ترور ناجوانمردانه بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز در تمامی رسته‌ها به دستاوردهای بزرگی رسیده ایم، افزود: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت در آمادگی رزمی، تحرک است و امروز تحرک در نیروی زمینی ارتش در تمامی رسته‌ها در حد بسیار مطلوبی ارتقا یافته و در آینده نیز رشد قابل ملاحظه‌ای از تحرک را شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به اجرای طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز» در این نیرو اشاره و تصریح کرد: اجرای تمام برنامه‌ها و طرح‌ها با پشتکار فرماندهان و همکاران انجام شده گر و اگر ما در حوزه اشراف فرماندهی در جایگاه بالایی در سطح نیروهای مسلح قرار میگیریم مرهون تلاش شبانه روزی همه کارکنان این نیرو است.

امیر سرتیپ حیدری در پایان با اشاره به قدرت و توان رزمی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در حوزه تجهیزات و ادوات در مقطع کنونی در سطح بسیار مطلوبی قرار داریم، امروز آنچه را که در حوزه رزم زمینی لازم داشته باشیم بلافاصله توسط سازمان جهاد خودکفایی و صنایع داخلی فراهم خواهیم کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده نزاجا مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی شهید محسن فخری زاده تهران امیر سرتیپ حیدری نیروی زمینی ارتش برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمامی امکانات و تجهیزات استان برای مقابله با سیلاب و مهار خسارت‌های احتمالی ناشی از آن بسیج شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: استان برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در محل کار خود حاضر باشند.

وی ادامه داد: معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌ها حضور میدانی پیدا می‌کنند و بر اموری نظیر آمادگی در خصوص سیلاب، استقبال از مسافران نوروزی، نحوه فعالیت بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها و بازدید از جاده‌های ارتباطی نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ساماندهی ۴۵۰ راهدار برای مقابله با وقوع سیلاب

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پلیس، هلال‌احمر و راهداری نیز در محور‌های ارتباطی استان حضور داشته باشند و چراغ‌های گردان دستگاه‌های مربوطه روشن باشد.

حیدری بر ضرورت استفاده از ظرفیت پیمانکاران برای مدیریت بهتر سیلاب احتمالی تاکید و اظهار کرد: تمامی امکانات و تجهیزات در استان برابر قانون تجهیز شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مزارع متعدد شیلات در استان، هشدار‌های لازم در خصوص تنظیم آب ورودی استخر‌ها به شیلات‌داران استان داده شود.

حیدری، جلوگیری از کدورت آب را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت: تا می‌توان از ایجاد کدورت آب به ویژه چشمه کوهرنگ جلوگیری شود و چنانچه چنین حادثه‌ای رخ داد خطوط پدافند دیمه فعال شود.

وی تاکید کرد: از قطعی برق، گاز و مخابرات نیز جلوگیری شود و تیم‌های خدمات‌رسان در شهر‌ها و روستا‌ها مستقر شوند.

حیدری بر هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارش‌ها به سمت سد‌ها و بند‌های خاکی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش بارندگی در سال ۱۴۰۲ ضروری است تا با هدایت آب‌های سطحی به سد‌ها ذخایر موجود را افزایش داد.

وی افزود: شهرستان‌هایی هم که نیاز به میل مکانیکی داشتند برای آنها ارسال شود و بر جاده ارتباطی گوشنگلی که یکی از شریان‌های ارتباطی استان به شمار می‌رود نیز به شدت نظارت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور میدانی معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: رژیم صهیونیستی، آینده را برای همیشه باخت / بی‌تردید آینده از آنِ فلسطین است
  • رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت
  • رژیم صهیونیستی نه فقط جنگ در غزه، بلکه آینده را نیز باخت
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • امانوئل مکرون: احتمالا ناتو علیه روسیه عملیات زمینی کند
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • مکرون بار دیگر امکان انجام عملیات زمینی در اوکراین را منتفی ندانست
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی