Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:34:18 GMT

تولد مهم ترین روز زندگی تمام انسان ها است!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۲۰

تولد مهم ترین روز زندگی تمام انسان ها است!

هدف، حرف زدن در مورد وسایل تولد است. اما هر سخنی، یک مقدمه دارد که بهتر است ابتدا مقدمه را با شما در میان گذاریم. - اخبار بازار -

هدف، حرف زدن در مورد وسایل تولد است. اما هر سخنی، یک مقدمه دارد که بهتر است ابتدا مقدمه را با شما در میان گذاریم.

تولد، آغاز شکفتن یک انسان، روزی که یک مادر برای اولین بار کودک خود را در آغوش می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که زندگی یک مادر آغاز می­شود و درختان جور دیگری می­رقصند و پرندگان جور دیگری سرود می­خوانند.

تزئین تم تولد با بادکنک

تولد، روزی است شناسنامه­ی کودک برای اولین بار گشوده می­شود و نامی که با عشق و افتخار، پدر و مادر کودک روی او می­گذارند در شناسنامه حک می­شود. روزی که یک لحظه از سال، به نام کودک متولد شده در دفتر سرنوشت، نوشته می­شود. روزی که آن کودک اولین گریه­ خود را به گوش آسمان می­رساند.

تولد، روزی است که سال های سال تا انسان زنده است، آن روز را جشن می­گیرد و برای شروعی تازه تر، خود را آماده می­کند.

گاهی آغاز یک نوزاد، با باران پاییزی هم­نوا می­شود. گاهی مثل سفیدی برف زمستانه، سرنوشت پاک او آغاز می­شود. گاهی در دشت و باغ و صحرا، همنشین گل ها و شکوفه های هزار رنگ بهاری می­شود. گاهی همراهی گرم و صمیمی، مثل گرمای آفتاب تابان تابستانه می­شود.

با گذر سال ها، نوزاد یک روزه به فردی با تجربه، شاد و چند ساله تبدیل می­شود که هر سال، روز شکفتن خود را جشن می­گیرد.

برای برگزاری جشن و شادی در سالروز تولد هر فرد، نیاز به لوازم و وسایلی هست که جشن را بر پا و زنده می­کنند.

وسایل تولد

برای بر پا کردن تولد رفیق خود باید بدانید که چه وسایلی نیاز دارید!

وسایل تولد، مهم ترین قسمت تولد است چون اگر آن ها را نداشته باشید، هیچ جشن و سورپرایزی را نمی­توانید اجرا کنید.

وسایل تولدبا در نظر گرفتن سن فرد، جنسیت او، ماه تولد، تم مورد علاقه شخص، هزینه­ی مورد نظر و ... انتخاب می­شوند.

وسایل تولد رفیق

تصور کنید پاییز است. زمین پر شده از برگ های سرخ و نارنجی و باران نم نم می­بارد. وسط های آبان است و تولد رفیق شما نزدیک است. برای اینکه بتوانید او را سورپرایز کنید به سراغ هر چه که دوست دارد، بروید. آن تولد رویایی را در ذهن خود به حرکت درآورید و مخفیانه لبخند بزنید و انتظار آن روز را بکشید. وقت فراهم کردن وسایل تولد رفیق رسیده است.

رنگ مورد علاقه­اش بنفش است. شخصیت کارتونی دوست داشتنی او، پاندای تپل مهربان است. عاشق داستان های زبان خارجه است و قصد دارد یک کتابخانه­ی بزرگ وسط اتاق بنفشش بزند. با وجود این­که رشته مهندسی برق می­خواند و ظاهری خشن دارد، قلبی پر از مهر و ماندگاری دارد که رفاقتش را ثابت کرده است. برای خرید وسایل تولد او، به بهترین فروشگاه لوازم تولد می­روید.

ایده برای تزئین تم تولد

بهترین تم های تولد

بهترین تم های تولدرا، باید از بهترین فروشگاه های وسایل تولدخریداری کرد. فروشگاه هایی مثل، فروشگاه تم تولد لبخند. این فروشگاه، یک مرکز فروش حضوری لوازم و تم تولد است که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و پر طرفدار بودن آن ها، یک سایت را طراحی کرده است تا محصولات طبقه بندی شده­ی خود را با طرح های زیبا و رنگ های شاد، به صورت آنلاین بفروشد.

فروشگاه لبخند، بهترین تم های تولد را از میان هزاران طرح، برگزیده است و به مشتریان خود عرضه می­کند.

فروشگاه تم تولد لبخند، به دسته های : تم تولد بزرگسالان، تم تولد دخترانه، تم تولد پسرانه، تم تولد نوزادی و وسایل تولد دسته بندی شده است و کافی است محصولات مورد نظر را با یک کلیک ساده وارد سبد خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

چندی از بهترین تم های تولد فروشگاه تم تولد لبخندرا بشناسید

دسته بزرگسالان : خالدار، زیگ زاگ، تاج، لاو، کراوات، سیبیل، پاریس، رنگین کمان و ...

دسته دخترانه : سیندرلا، باربی، اسب تک شاخ، فرشته، مینی موس، تینکربل، ماشا و میشا، سوفیا و ...

دسته پسرانه : استقلال، پرسپولیس، بت من، فیل، زنبوری، میکی موس، پوکویو، بچه رئیس و ...

دسته نوزادی : تم بیبی که برای جشن تعیین جنسیت و اولین روز تولد نوزاد استفاده می­شود و تم دندونی که برای اولین دندان کودک است.

تولد شاد

تم دندونی پسرانه

همیشه تفاوتی که بین تم های پسرانه و دخترانه وجود دارد، رنگ آن ها است. تم های پسرانه را با رنگ آبی و تم های دخترانه را با رنگ صورتی مشخص می­کنند؛ مانند تم تعیین جنسیت که رنگ صورتی آن نماد دختر و رنگ آبی آن نماد پسر است.

تم دندونی، تمی است که مردم کشورهای مختلف و ایرانیان برای اولین دندانی که فرزند آن ها میان لثه های نرم صورتی خود بیرون می­آورد، در نظر می­گیرند و آن روز را به جشن و خوشحالی می­گذرانند.

تم دندونی پسرانه، به رنگ آبی است و این رنگ، آن را از تم دندونی دخترانه متمایز می­کند. در جشن دندونی پسر کوچولوهای بازیگوش، همه چیز به رنگ آبی است و وسایل تولددندانش را با رنگ آبی آسمانی انتخاب می­کنند.

در مراسم تم دندونی پسرانه، ست کردن لباس کودک و والدینش نیز مسئله مهمی است. در این جشن می­توان از لباس آبی رنگ یا لباس سفید رنگ با عکس چاپ شده دندان روی آن استفاده کرد.

تم دندونی نیز مانند تم های تولد، دارای : بشقاب، لیوان، چنگال، چاقو، نی، کلاه، تاج، عینک، شمع، فلش راهنما، رد پا، استند دندان، ریسه، ظرف پاپ کورن و ... است.

در مراسم جشن دندونی، می­توان از تم آبی و سفید یا آبی و مشکی برای تزئین کردن فضا و ست لباس ها استفاده کرد.

فروشگاه تم تولد لبخند، تم دندونی پسرانهرا نیز موجود دارد که پدر و مادران پر مشغله، می­توانند در یک زمان کوتاه و با وارد کردن اطلاعات شخصی و محل زندگی خود، تم تولد دندان کودک خود را خریداری کرده و یک شب خاطره انگیز در آلبوم کودکانه­ی فرزند خود ثبت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وسایل تولد برای اولین تولد رفیق رنگ آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر علم الهدی استاد حوزه و دانشگاه در شرح آیه قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا مَا بِصَاحِبِکُمْ مِنْ جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِیرٌ لَکُمْ بَیْنَ یَدَیْ عَذَابٍ شَدِیدٍ گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید ای پیامبر بگو: «شما را تنها به یک چیز اندرز می‌دهم، و آن اینکه دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید، سپس بیندیشید این دوست و همنشین شما یعنی وجود مقدس پیامبر هیچ گونه جنونی ندارد؛ او فقط بیم‌دهنده شما در برابر عذاب شدید الهی است!».

وی افزود: در حقیقت انقلاب فکری ریشه هر انقلاب اصیل و ماندگار است که قرآن کریم عناصر ارزشمند آن را به انسان‌ها معرفی می‌کند و می‌فرماید یک انقلاب اصیل سه ویژگی بسیار مهم باید داشته باشد نخست باید برای رضای خدا و کارگشایی خلق خدا باشد، دوم نیاز به پرچمدار و راهبر دارد شخصی که مردم را درست هدایت کند و سوم اندیشیدن و تفکر کردن برای رسیدن به اهداف این قیام است. در این بخش از آیات خداوند متعال به پیامبر دستور می‌دهد فکر و اندیشه مردم را بالا ببرد و آنها را با یک سری دلایل مختلف به سوی خدا دعوت کند تا آنها گمراه نشوند و در مسیر قرار گیرند.

علم الهدی ادامه داد: در این آیات در گام اول قاطعانه بیان می‌کند ای پیامبر به آنها بگو من شما را به یک چیز اندرز می‌دهم اینکه برای خدا قیام کنید و عمرتان را به بطالت نگذرانید و گرفتار جهل‌ها و تعصبات و افراط و تفریط نشوید برای خدا قیام کنید و به عنوان جانشینان خدا بر روی زمین خدمت گذار شوید. من تنها یک پند به شما می‌دهم اینکه با قیام در راه خدا از عمرتان به بهترین شکل بهره برده باشید.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: این قیام می‌تواند جمعی و فردی باشد پس وقتی در راه خدا قیام کردید درباره آن قیام فکر کنید تا بدانید چه اهدافی را در این قیام دنبال می‌کنید و یا فکر کنید آن پرچمداری که از سوی خدا شما را به آگاهی بخشی، پرهیز از جهالت‌ها و تعصبات دعوت می‌کند چه کسی است و بدانید که هیچ انحراف فکری و جنون در ایشان راه ندارد بلکه او تنها یک بیم دهنده است و شما را هشدار می‌دهد که بدانید عذاب شدید در انتظار و نزدیکی شما است بر این اساس باید شما را برحذر بدارد.

وی به فراز قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی اشاره کرد و گفت: خداوند در این بخش می‌فرماید من شما را به یک چیزی پند می‌دهم؛ این مساله ریشه همه موفقیت‌های انسان‌ها به شمار می‌رود و این پندی است که پیامبر به مردم ارائه می‌کند بنابراین تا زمانی که مردم از این پند و اندرز درس بگیرند هرگز زیر بار ستم ستمگران نخواهند نمی‌روند در غیر این صورت در معرض دزدان و سارقان دین و ایمان، آزادی و استقلال انسان‌ها قرار می‌گیرند اما وقتی افکار مردم بیدار شد راه استعمار و استکبار بسته می‌شود.

علم الهدی ادامه داد: در این فراز از آیه خداوند مردم را دعوت به قیام می‌کند و این به معنای ایستادن نیست بلکه به معنای آمادگی انجام دادن یک کار است. در اینجا مردم را توصیه می‌کند آماده باشید برای اینکه بیاندیشید و بر اساس آن اندیشه عمل کنید. این قیام و اندیشه باید خالص برای خدا باشد و این ارزنده است. گاهی اوقات انسان برای هوای نفس قیام می‌کند و در اینجا است که ضربه می‌خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: همچنین قرآن کریم می‌فرماید مَثْنَی وَفُرَادَی؛ دو به دو یا یک به یک قیام کنید؛ انسانی که می‌خواهد تفکر و اندیشه کند باید به دور از غوغاسالاری ها و جنجال‌های عمومی باشد از این رو قرآن کریم می‌فرماید دو نفری یا به تنهایی برای دفاع از ارزش‌ها فکر کرده و اقدام کنید تا به قله سعادتمندی برسید. اندیشه فردی و جمعی در حقیقت مهمترین عامل سعادتمندی انسان‌ها به شمار می‌رود. بعد قرآن کریم می‌فرماید ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا؛ عامل سعادت انسان تفکر کردن در زندگی مادی انسان نیست زیرا شیطان صفتان نیز برای زندگی مادی خود همواره اندیشه می‌کنند بکه آن چیزی که عامل سعادت ما انسان‌ها می‌شود تفکر در زندگی معنوی است. خدمت گذاران مخلص ممکن از در عالی‌ترین رتبه مدیریتی یک نظام عالی‌ترین مدل زندگی معنوی را نیز داشته باشند در عصر حاضر زندگی امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی از این مدل زندگی‌ها است آنها در عین حال که قدرت یک نظام به حساب می آیند اما توجه دارند که با داشتن این قدرت در مسیر منحرف گام بر ندارند و از هوای نفس تبعیت نکنند، این چنین انسان‌هایی هرگز به دنبال جلب رضایت دشمنان نمی‌روند و همواره در تلاش هستند از مشکلات مردم گره گشایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن می‌فرماید اگر مقداری تفکر کردید به این نتیجه خواهید رسید که آن اتهام‌هایی را که مشرکان و کافران به پیامبر می‌دادند و ایشان را مجنون می‌نامیدند حضرت از این اتهامات پاک و منزه هستند.

کد خبر 6057385

دیگر خبرها

  • چند کتاب تازه‌ منتشر شد
  • همه‌چیز برای مسلمان مقدمه است تا رضای خدا را به دست بیاورد
  • شرح دعای سحر|مفهوم تمامیت کتاب هستی
  • عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است
  • (ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی
  • صفت عفت تنها به زنان اختصاص ندارد
  • شرط بهره‌مندی انسان از شفاعت قرآن، انس با آن است
  • نکند دنیا را آب ببرد، ما را خواب!
  • ماجرای اسلحه جدیدی که صنعتگران یمن ساختند
  • بدون ایمان، هر قیامی ناپایدار و بی‌فرجام است