Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:41:20 GMT

ایوانکا ترامپ بازجویی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۲۴

ساعت 24 - دختر بزرگ رئیس جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات دادستان کل واشنگتن درباره ادعای سوء استفاده از بودجه‌های غیرانتفاعی برای مراسم تحلیف پدرش در سال ۲۰۱۶ میلادی بازجویی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، دفتر "کارل ریسین"، دادستان کل واشنگتن در شکایت تنظیم شده در دادگاه افشا کرد که ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه توسط وکلای دفتر دادستان کل واشنگتن بازجویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    ریسین در یکی از شکایت‌های مربوط به ژانویه ۲۰۲۰ مدعی شد که شرکت‌ها و هتل‌های دونالد ترامپ از بودجه‌های غیرانتفاعی سوء استفاده کرده تا خانواده ترامپ را بیش از پیش متمول سازند.دفتر دادستان کل واشنگتن از پنجاه و هشتمین کمیته تحلیف ریاست جمهوری شکایت کرد و آن را به سوء استفاده از بیش از ۱ میلیون دلار بودجه جمع آوری شده توسط این سازمان غیرانتفاعی برای پرداخت هزینه‌های بسیار بالا به هتل ترامپ در واشنگتن برای مراسم تحلیف وی در سال ۲۰۱۷ متهم کرد.

این وکلا ماه گذشته نیز ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا و توماس باراک، رئیس این کمیته تحلیف و همچنین برخی دیگر از مقامات را برای پاسخ به برخی سوالات احضار کردند.ریسین اوایل سال جاری میلادی گفته بود: قوانین کمیته‌های غیرانتفاعی را ملزم می‌سازند تا بودجه‌های خود را برای اهداف عمومی اعلام شده صرف کنند نه برای سود رساندن به افراد یا کمپانی‌های خصوصی.

این شکایت قصد دارد یک میلیون دلاری را که گفته می‌شود مستقیما به کسب‌وکار خانواده ترامپ تزریق شده، پس بگیرد همچنین این کمیته تحلیف را به سوءاستفاده از بودجه‌های غیرانتفاعی و هماهنگی با مدیریت هتل ترامپ در واشنگتن و اعضای خانواده ترامپ برای ترتیب دادن این رویدادها متهم می‌کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دادستان کل واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد