Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان گفت: با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه فردا در شهرهای استان گیلان برپا نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از  رشت ، حجت‌الاسلام ولی عادلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور همرامی با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه فردا 14 آذرماه در شهر‌های استان گیلان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان ابراز داشت: تصمیم مذکور در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مقابله با کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان اتخاذ شده است.

عادلی خاطرنشان کرد: نماز جمعه در هیچ‌کدام شهرهای استان گیلان که در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد هستند اقامه نمی‌شود.

اقدام جالب زوج جوان گیلانی در ایام کرونا/ وقتی هزینه عروسی خرج نیازمندان شد+ فیلم انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از گرانی مرغ در استان؛ دستگاه‌های نظارتی چه می‌کنند؟ گرو‌ه‌های جهادی «محله محور» در سراسر استان گیلان فعال شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان ابراز داشت: جمعه 14 آذرماه، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت از طریق رسانه و فضای مجازی با عنوان پیام جمعه برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری، نماز جمعه در شهرهای استان گیلان برپا نشده بود.

انتهای پیام/611/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا شهرهای استان گیلان ائمه جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ۲۱ اردیبهشت؛ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

محسن اسلامی روز دوشنبه درباره برگزاری انتخابات مرحله دوم انتخابات افزود: این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

انتخابات در ۸ حوزه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نمازهای جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزدهای راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم
  • سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ۲۱ اردیبهشت؛ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود
  • نشست استاندار با ائمه جمعه استان یزد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • جزئیات قطعی برق در برخی از شهرهای گیلان
  • مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود
  • (تصویر) عکسی از مقام بلندپایه سپاه با لباس شخصی
  • رسیدگی به مشکلات قضایی ۲۰۰ نفر از شهروندان اهوازی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج