Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@08:13:09 GMT

دختر ترامپ بازجویی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۳۶

دختر ترامپ بازجویی شد

به گزارش شبکه اسکای نیوز، دفتر "کارل ریسین"، دادستان کل واشنگتن در شکایت تنظیم شده در دادگاه افشا کرد که ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه توسط وکلای دفتر دادستان کل واشنگتن بازجویی شده است.    

ریسین در یکی از شکایت‌های مربوط به ژانویه ۲۰۲۰ مدعی شد که شرکت‌ها و هتل‌های دونالد ترامپ از بودجه‌های غیرانتفاعی سوء استفاده کرده تا خانواده ترامپ را بیش از پیش متمول سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر دادستان کل واشنگتن از پنجاه و هشتمین کمیته تحلیف ریاست جمهوری شکایت کرد و آن را به سوء استفاده از بیش از ۱ میلیون دلار بودجه جمع آوری شده توسط این سازمان غیرانتفاعی برای پرداخت هزینه‌های بسیار بالا به هتل ترامپ در واشنگتن برای مراسم تحلیف وی در سال ۲۰۱۷ متهم کرد.

این وکلا ماه گذشته نیز ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا و توماس باراک، رئیس این کمیته تحلیف و همچنین برخی دیگر از مقامات را برای پاسخ به برخی سوالات احضار کردند.

ریسین اوایل سال جاری میلادی گفته بود: قوانین کمیته‌های غیرانتفاعی را ملزم می‌سازند تا بودجه‌های خود را برای اهداف عمومی اعلام شده صرف کنند نه برای سود رساندن به افراد یا کمپانی‌های خصوصی.

این شکایت قصد دارد یک میلیون دلاری را که گفته می‌شود مستقیما به کسب‌وکار خانواده ترامپ تزریق شده، پس بگیرد.

ریسین همچنین این کمیته تحلیف را به سوءاستفاده از بودجه‌های غیرانتفاعی و هماهنگی با مدیریت هتل ترامپ در واشنگتن و اعضای خانواده ترامپ برای ترتیب دادن این رویدادها متهم می‌کند.

311311

کد خبر 1462436

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن و تل‌آویو جایگزین‌های حمله زمینی به رفح را بررسی می‌کنند

دولت بایدن «به‌زودی» با مقامات رژیم صهیونیستی در واشنگتن دیدار خواهد کرد تا در مورد گزینه‌های جایگزین برای حمله زمینی برنامه‌ریزی شده نظامی به شهر رفح در جنوب غزه، جایی که حدود ۱.۵ میلیون نفر پس از فرار از جنگ در مناطق شمالی در آن پناه گرفته‌اند، گفت‌وگو کند.

به گزارش ایسنا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه در تماسی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت برنامه‌های این رژیم برای عملیات بزرگ در رفح می‌تواند برای غیرنظامیان فلسطینی فاجعه‌بار باشد و از سران رژیم صهیونیستی خواست تا هیاتی از مقام‌های نظامی را به واشنگتن بفرستد تا در مورد گزینه‌های جایگزین گفت‌وگو کنند.

براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، نتانیاهو با این درخواست موافقت کرده و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که این نشست طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

نگرانی بایدن در مورد حمله برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی به رفح در سه حوزه قرار دارد: غیرنظامیانی که در رفح پناه گرفته‌اند، جایی امن برای رفتن ندارند و اینکه رفح نقطه ورود برای کمک‌های بشردوستانه حیاتی است.

در بحبوحه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) که منجر به شهادت بیش از ۳۱ هزار فلسطینی عمدتا غیرنظامی شده است، چندین کشور غربی همچنان به صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و در این میان ایالات متحده بزرگ‌ترین حامی مالی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده و به‌رغم آنکه گاهی از حقوق بشر دم می‌زند، برای سومین بار قطعنامه آتش‌بس غزه را در شورای امنیت سازمان ملل رد کرده است.

نتانیاهو در تماس تلفنی دوشنبه بر تعهد این رژیم اشغالگر به دستیابی به اهداف جنگی خود از جمله «نابودی» حماس و آزادی اسیران صهیونیست تاکید کرد.

براساس بیانیه کاخ سفید، بایدن در تماس با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: از نتانیاهو خواستم تیمی را به واشنگتن بفرستد تا راه‌های هدف قرار دادن حماس بدون انجام عملیات زمینی در رفح را بررسی کنند. من بار دیگر بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه که هفته‌ها ادامه داشته باشد، به‌عنوان بخشی از توافق برای آزادی اسرا تاکید کردم.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که بایدن نگرانی عمیق خود را در مورد احتمال انجام یک عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در رفح تکرار کرد. به گفته کاخ سفید، بایدن بر لزوم افزایش جریان کمک به نیازمندان در سراسر غزه با تمرکز بر شمال غزه تاکید کرد. همچنین بایدن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد مذاکرات جاری در قطر درباره اسرا گفت‌وگو داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واشنگتن و تل‌آویو جایگزین‌های حمله زمینی به رفح را بررسی می‌کنند
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • خبر جدید از پرونده قتل داریوش مهرجویی / قاتل اعترافاتش را انکار کرد
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها/ سایپا محکوم شد
  • ۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن
  • تیراندازی در واشنگتن/ ۲ نفر کشته و ۵ تن زخمی شدند
  • باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان شکایت کرد
  • راشل کوری، شهیده حامی فلسطین از واشنگتن + فیلم
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • بازی واشنگتن با معافیت تحریمی ایران