Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@09:28:47 GMT

کریسمس در کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۴۴

کریسمس در کاخ سفید

کاخ سفید آمریکا برای جشن کریسمس تزیین شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کریسمس کاخ سفید پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید خاطر نشان کرد، واشنگتن هیچ قصدی برای اعزام نیروهای خود به اوکراین ندارد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت: ما موضع خود را به صراحت اعلام کرده‌ایم و آن، این است که قصد نداریم نیروهای آمریکایی را به اوکراین بفرستیم.

سالیوان در ادامه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که موضع ایالات متحده را در این رابطه در سخنرانی سالانه خود، موسوم به سخنرانی وضعیت کشور در اوایل ماه جاری میلادی تکرار کرده بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ماکرون پس از برگزاری کنفرانسی به میزبانی پاریس درباره اوکراین در ۲۶ فوریه گفت که رهبران غربی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین بحث کرده‌اند و هیچ چیز را نمی‌توان منتفی دانست، هرچند که هیچ اجماعی در این مورد حاصل نشده است.

کاخ کرملین روسیه پس از این موضع‌گیری رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که استقرار نیروهای ناتو در اوکراین درگیری مستقیم بین این ائتلاف و روسیه را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. کرملین همچنین در واکنش به این اظهارات ماکرون تصریح کرد: روسیه باید هوشیار باشد، چراکه نسل کنونی سیاستمداران اروپایی غریزه محافظت از خود ندارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم
  • (ویدئو) فواره کاخ سفید سبز شد
  • کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می‌شود نه مشکلات غزه
  • کاخ‌ سفید : از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • کاخ‌سفید: از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • (عکس) زندگی مخفیانه و مرموز یک بچه اژد‌ها
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • برگزاری انتخابات «سالم» و شروع فصل جدید «خدمت»