Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@04:47:27 GMT

کارگاه بزرگ چوب در سقز طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۴۹

کارگاه بزرگ چوب در سقز طعمه حریق شد

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، محمد دولتی با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: به گفته مالک کارگاه ،  ۱۰۰ تُن چوب در آن  وجود دارد که تعداد زیادی الوار و صفحات نازک چوب در آن انبار بوده و بخش زیادی از آن در آتش سوخته است.

وی با بیان اینکه تیمهایی از سه ایستگاه آتش نشانی اسقز به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این کارگاه چوب در حدفاصل جایگاه بنزین و سی ان جی جاده سقز - بانه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با اشاره به اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست، یادآور شد: بیشترین تلاش برای جلوگیری از سرایت آتش به سمت جایگاه عرضه بنزین و سی ان جی بود که به خوبی ایمن سازی انجام شد و هم اکنون خطری آن را تهدید نمی کند.دولتی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی زیادی به کارگاه وارد شده است، اضافه کرد: دسترسی به عمق آتش و مکان اصلی حریق  به دلیل امکان ریزش سقف وجود نداشت و برای همین آتش نشانها با نهایت دقت و احتیاط مشغول بکار هستند و تا یک ساعت دیگر آتش به طورکامل مهار می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد دولتی آتش سوزی کارگاه بزرگ چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابراهیم قنبری درخصوص آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی مهدیس گفت: شامگاه یکشنبه، ۲۷ اسفندماه بخشی از این مجتمع دچار آتش سوزی شد.


وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، ١٠ خودروی اطفای حریق به همراه خودروی نردبان ٣٢ متری و ۵٠ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.


قنبری با اشاره به پایان عملیات اطفای حریق در ساعت ۹ صبح امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ادامه داد: باتلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر انبار‌ها و گسترش خسارت در مجتمع بنکداران جلوگیری شد.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارشناسان بیمه باید علت حادثه را بررسی و اعلام کنند، اضافه کرد: درحال حاضر ۲ خودروی اطفای حریق و ۴ نیرو در محل حادثه حضور دارند تا درصورت وقوع آتش سوزی مجدد، وارد عمل شوند.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی در ایوانکی
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی
  • ۵ نفر مصدوم در حریق یک واحد مسکونی در سمنان
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز
  • حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • هتل معروف تهران آتش گرفت، مدیران با آتش‌نشانان درگیر شدند! +تصویر
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان