Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت در بازدید از خطوط تولید محصولات جدید ایران خودرو تلاش برای کاهش قیمت تمام شده محصولات از طریق بهینه‌سازی طراحی‌ها برای مشترک‌سازی قطعات و اقتصادی‌شدن تولید انبوه به وسیله تامین‌کنندگان داخلی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محسن صالحی نیا» که از مراحل تولید خودروهای جدید ایران خودرو بازدید می‌کرد، تمرکز بر توسعه محصول، طراحی زیبا و بهبود کیفیت از طریق تعامل حوزه تحقیق و توسعه این خودرو سازی با مراکز دانش بنیان را مهم ارزیابی کرد و افزود: حداکثر مشترک سازی قطعات خودروهای هر پلتفرم به رونق زنجیره تامین و توان افزایی سازندگان قطعات و همچنین کاهش قیمت تمام شده بدلیل صرفه های واحد مقیاس و حفظ حقوق مشتریان می انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی نیا اظهار داشت: در راستای راهبرد جهش تولید شاهد اجرای مناسب سیاست گذاری انجام شده وزارت صمت و ایدرو در این خودروسازی بوده ایم به گونه ای که در ۸ ماهه امسال افزایش تولید ۶۰ درصدی معادل حدود ۱۲۰ هزار دستگاه نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است.

به گفته رییس ایدرو با ادامه این روند شاهد بهبود و شتاب بیشتر پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان و کاهش التهاب های سوداگرانه بازار خواهیم بود.

صالحی نیا همچنین به اقدامات انجام شده در توسعه کیفی محصولات جدید در دست ساخت ایران خودرو اشاره کرد و افزود: در بعد جهش کیفی تولید نیز با وجود تنگناهای تحریم و شرایط کرونا، ارتقای کیفیت موتور خودروها و حرکت به سمت مصرف سوخت کمتر و تطابق با استاندارد های بسیار بالاتر ایمنی را در طراحی محصولات جدید شاهد هستیم که امیدواریم با عرضه این محصولات به بازار افزایش رضایت مصرف کنندگان را شاهد باشیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های بیمه خودرو رکورد ۴۷ ساله را زد

داده‌های جدید نشان داد که هزینه‌های بیمه خودرو ۲۰.۶ درصد نسبت به سال قبل در فوریه افزایش یافته است که با افزایش ژانویه به عنوان بیشترین افزایش از دسامبر ۱۹۷۶ مطابقت دارد که هزینه‌ها ۲۲.۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، از آنجایی که قیمت خودرو در اثر افزایش دوران همه‌گیری کاهش یافته است، بیمه هزینه مالکیت خودرو را برای بسیاری از آمریکایی‌ها به لبه پرتگاه رسانده است. بر اساس داده‌ها به صورت سالانه، هزینه‌های بیمه وسایل نقلیه موتوری ۱۷.۴ درصد در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت که بیشترین افزایش از زمان افزایش ۲۸.۷ درصدی در سال ۱۹۷۶ است.

شوک برچسبی که به بسیاری از رانندگان آمریکایی وارد شده است ناشی از افزایش تصادفات، شدت تصادفات و عوامل جغرافیایی است که با هم ترکیب می‌شوند تا هزینه‌ها را افزایش دهند.

رانندگان عادات بد را در جاده‌ها طی قرنطینه‌های همه‌گیر ایجاد کردند که به رفتار فعلی کمک می‌کند. به عنوان مثال، همانطور که نیویورک تایمز در اوایل سال جاری گزارش داد، محققان در نوادا دریافتند در همه‌گیری، رانندگان سرعت بیشتری داشتند، استفاده از کمربند ایمنی کاهش یافته بود و دستگیری‌های رانندگی برای شرب الکل نزدیک به بالاترین حد تاریخی بود.

در سال ۲۰۲۱، در اوج همه‌گیری، تلفات جاده‌ای با ۱۰.۵ درصد افزایش به بالاترین میزان خود از سال ۲۰۰۵ رسیده است و این در حالی است که اکثر آمریکایی‌ها در خانه مانده‌اند. نتایج نشان داد که تلفات در سال ۲۰۲۲ تنها ۰.۳ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

افزایش حق بیمه خودرو تا حد زیادی به دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت قطعات خودرو و افزایش تعداد و شدت خسارت‌ها بوده است. کمبود تکنسین‌هایی که پیچیده‌ترین تعمیرات را انجام دهند نیز هزینه‌ها را افزایش داده است. قیمت خودروهای جدید از سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است که منجر به افزایش قیمت قطعات شده است. علاوه بر این، خودروهای جدیدتر دارای فناوری بیشتری هستند

در حالی که نرخ خدمات برای خودروهای برقی پایین‌تر است اما خودروهای برقی «میزان بسیار بالاتری» از هزینه‌ها دارند، وقتی صحبت از تعمیرات بدنه یا ساختاری به میان می‌آید، خودروهای برقی همچنین به راه‌حل‌های فنی پیشرفته‌تری نیاز دارند و به تکنسین‌های متخصص بیشتری نیاز دارند.

بر اساس گزارش یاهو فایننس، محل زندگی شما نیز عامل مهمی در هزینه‌ای که برای بیمه وسیله نقلیه خود می‌پردازید دارد؛ آب‌وهوای بد باعث می‌شود رانندگان هزینه‌های حق بیمه‌ای را بیش از میانگین ملی بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خودرو‌های چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • چالش در تامین قطعات خودروهای چینی وارداتی و مونتاژی!
  • هزینه‌ های بیمه خودرو رکورد ۴۷ ساله را زد
  • هوم جیم یا باشگاه خانگی چیست؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • تاکید عظیمی بر ادامه نهضت کاهش بهای تمام شده تولید و افزایش کیفیت محصولات
  • فاصله عجیب قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروهای داخلی | قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • هزینه‌های بیمه خودرو رکورد ۴۷ ساله را زد