Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:22:19 GMT

آشنایی با یکی از معتبرترین برندها چین، شیائومی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۵۶

آشنایی با یکی از معتبرترین برندها چین، شیائومی

شیائومی یک شرکت معتبر چینی است که به تولید محصولات الکتریکی خانه مشغول است. - اخبار بازار -

شیائومی یک شرکت معتبر چینی است که به تولید محصولات الکتریکی خانه مشغول است. خیلی از مردم فکر می کنند این برند تنها به ساخت موبایل مشغول است اما در واقع اینگونه نیست. شیائومی به ساخت محصولات خانگی از پلوپز گرفته تا ربات های جاروبرقی مشغول می باشد و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی از محصولات این برند محبوب را معرفی می نماییم.

پاوربانک شیائومی

پاوربانک از جمله محبوب ترین محصولات تولید شده شرکت شیائومی می باشد که در زیر دسته موبایل و تبلت قرار دارد. این پاوربانک ها علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای می باشند که ظرفیتی بالای 15000 میلی آمپر را پوشش می دهند. پاوربانک های شیائومی وزن و سایز کمی دارند و به باریکی یک تلفن همراه می باشند و به راحتی در جیب جای می گیرند.

دستگاه تهویه هوا شیائومی

دستگاه تهویه هوا از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی می باشد که به صورت عمودی بر روی زمین قرار می گیرد و ظرفیتی معادل 2 اچ پی دارد. قیمت این محصول در کشور چین 699 یوان می باشد که ساختاری استوانه ای شکل دارد و وسیله ای جمع و جور به حساب می آید. همچنین در بالای دستگاه تهویه هوا یک پانل لمسی قرار دارد. این دستگاه قادر به تهویه هوا تا فاصله 20 الی 30 متر مربعی می باشد.

دستگاه تهویه هوای شیائومی به فیلتر ضد کپک و ضد باکتری مجهز است و باله های دستگاه در صورت انسداد قادرند به طور خودکار تمیز شوند. همچنین لازم به ذکر است که کنترل این دستگاه هم به صورت دستی و هم به صورت ریموت، قابل کنترل می باشد.

چراغ رومیزی شیائومی

این چراغ رومیزی در واقع محصول مشترک شرکت فیلیپس و شیائومی می باشد. از مزایای چراغ رومیزی شیائومی این است که می توان آن را توسط اپلیکیشن می هوم کنترل نمود. همچنین نور مناسب این چراغ رومیزی چشم را اذیت نمی کند و در واقع قابلیت Eye Comfort دارد. قیمت این چراغ رومیزی 498 دلار است و با توجه به کاربرد و عملکرد مطلوبی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد.

ترازو هوشمند Mi Smart Scale

از جذاب ترین محصولات شیائومی می توان ترازو هوشمند را نام برد که مجهز به بلوتوث نیز می باشد و می تواند 10 ویژگی مختلف بدن از جمله وزن بدن، توده عضلانی، شاخص توده بدنی، سطح آب بدن، میزان چربی و متابولیسم بدن را اندازه گیری کند و در آخر یک نمره کلی به بدن شما بدهد.

ویدیو پروژکتور Mi Laser Projector

ویدیو پروژکتورهای شیائومی محصولی باارزش و گران قیمت محسوب می شوند که قیمتی معادل 1800 دلار دارند. این محصول از بهترین پروژکتورهای لیزری در دنیا محسوب می شود. پروژکتور لیزری این وسیله از یک منبع نور لیزری استفاده می کند و تصویر روشنی با 5000 لومن را انتشار می دهد.

این ویدیو پروژکتور دارای یکسری اسپیکرهای داخلی می باشد و می توان بدون نیاز به اسپیکر جداگانه، به تماشای موسیقی و فیلم پرداخت. حداکثر ابعاد این پروژکتورها 150 اینچ می باشد و وضوحی در حدود 1080p دارد.

هدفون و هندزفری بی سیم شیائومی

شرکت شیائومی هندزفری بی سیم خود را تحت عنوان ایرداتس به بازار عرضه می کند. مدل ردمی ایرداتس و می ایرداتس ظاهری یکسان دارند و تنها تفاوت آن ها این است که مدل می کمی کوچک تر می باشد و تنها در رنگ سفید ساخته می شود. ردمی ایرداتس از پلی کربنات ساخته شده و به همین دلیل وزن کم و سبکی دارد.

بر روی هدفون های شیائومی از یک ال ای دی بسیار کوچک استفاده شده که با رنگ های سفید و قرمز، وضعیت را نشان می دهند. جنس محفظه شارژ ردمی ایرداتس نیز مانند جنس خود هندزفری، از پلی کربنات ساخته شده است.

 از دیگر مزایای هندزفری های شیائومی این است که در برابر آب مقاومت بالایی دارند و کاملا ضد آب می باشند. کیفیت صدای این هندزفری ها و هدفون ها از حجم و بالانس بسیار خوبی برخوردار می باشد و جزئیات صدا را به خوبی منتقل می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه تهویه هوا چراغ رومیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد یک فرهنگ است

ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: طرح عیدانه نوروزی با تمرکز بر خدمات ارائه‌شده اجرا شد. 

مهدی قهرمانی امروز (۲۷ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مراکز خدمات‌رسان در طرح عیدانه ارزیابی می‌شوند و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد. طرح عیدانه نوروزی با تمرکز بر خدمات ارائه‌شده و از آغاز ماه مضان و تعطیلات نوروز از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح که توسط کارشناسان استاندارد استان و با همکاری دستگاه‌های متولی اجرا می‌شود، نتایج با هدف تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های اصلاحی یا تکمیلی توسط این دستگاه‌ها بهره‌برداری می‌شود، گفت: این طرح با هدف تقویت اعتماد ملی نسبت به کیفیت خدمات‌، تعیین میزان انطباق خدمات ارائه‌شده به مردم با استانداردهای مرتبط، صیانت از ایمنی، سلامت و حقوق عامه مردم و جلب اعتماد عمومی و اطمینان‌آفرینی بر مبنای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در هشت محور اصلی اجرایی می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار، مراکز عرضه شیرینی و خشکبار و مراکز خدماتی شامل پایانه‌های مسافربری، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری و قالیشویی‌ها از محورهای اصلی طرح عیدانه است. 

وی با اشاره به اینکه اقدامات شاخص اداره کل استاندارد استان، استانداردسازی خدمات و تشدید نظارت بر اجرای آن است، بیان کرد: مقابله‌ با کم‌فروشی در قالب طرح پایش کمیت فرآورده‌ها، استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان و تسریع و تسهیل ترخیص کالاهای اساسی از جمله اقدامات این دستگاه است. بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان کم‌فروشی بین زنجانی‌ها کم است و در صورت گزارش شدن تخلف، طبق قانون اقدام لازم انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ادامه داد: یکی از وظایف ما، در حوزه صادرات و واردات است و هر کالایی که مشمول استاندارد ملی باشد باید از مراحل نظارت و کنترل کیفیت عبور کند، اجازه ورود و خروج به کالای غیراستاندارد و نامرغوب داده نمی‌شود. 

قهرمانی گفت: مرجع صدور مجوز کاربرد نشان استاندارد اجباری و تشویقی برای محصولات و صدور مجوز کاربرد نشان حلال فقط اداره استاندارد است. تمام دستگاه‌های اجرایی که به نوعی در صدور مجوز تولید کالا یا ارائه خدمات مسؤولیت دارند، مکلفند هنگام صدور مجوز، متقاضیان را به رعایت استانداردها و مقررات فنی ملزم کنند.

او افزود: اداره استاندارد در سال‌های گذشته بیشتر در حوزه کالا فعال بود، ولی به‌تازگی در حوزه خدمات نیز فعال است. استانداردسازی ۱۰ مورد در حوزه خدمات مانند پست، هتل‌ها، مراکز آموزشی و مدارس و ... انجام شده است. 

وی با اشاره به شعار آرد کامل - نان کامل، بیان کرد: استانداردسازی حوزه نان بسیار جدی است. تدوین استاندارد آرد کامل - نان‌های مسطح انجام شده و تاکید بر این است که تولید نان از پایه و از تولید گندم و آرد استانداردسازی شود. فاز آموزشی این موضوع آغاز شده است. 

او با بیان اینکه وضعیت خوبی به‌لحاظ کیفیت داریم، اظهار کرد: شاخص رضایت در استان زنجان ۶۶.۷۱ است و می‌توان گفت وضعیت خوبی دارد. خودرو، لوازم یدکی خودرو و دخانیات از کالاهایی هستند که در این آمار رضایت کافی نسبت به آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به عملکرد این اداره‌ کل تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: استاندارد یک واژه نیست، بلکه یک فرهنگ است. مفتخریم تمام تکالیفی که برعهده داشتیم، انجام شده است. در حوزه‌های ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت، امور حقوقی، استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد، اندازه‌شناسی، مقیاس‌ها و روابط عمومی تمام اهدافی که برای سال ۱۴۰۲ مقرر شده بود، با موفقیت انجام شد. درباره قانون هوای پاک نیز جزو معدود دستگاه‌هایی هستیم که در این حوزه تمام وظایف خود را انجام داده‌ایم.

او بیان اینکه در کیفیت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، دستگاه نظارتی ورود جدی دارند، اظهار کرد: درباره وضعیت بازار طلا نیز رصدهای لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی استاندارد در دو نوع اجباری و تشویقی است، افزود: در حوزه جهاد کشاورزی و محصولات، کنترل سلامت و کیفیت انجام می‌شود. درباره استاندارد برای اجباری شدن استاندارد یک محصول باید زیرساخت‌ها فراهم شود و یک فرآیند تدریجی دارد، درباره محصولات کشاورزی اغلب استاندارد تشویقی است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۸ اسفند)
  • راهنمای خرید برچسب اصالت کالا
  • کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟
  • استاندارد یک فرهنگ است
  • هوم جیم یا باشگاه خانگی چیست؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ کف قیمت پرچمدار سامسونگ چقدر است؟
  • poco x5 pro 5g + قیمت،‌بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro
  • قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ امروز (۲۷ اسفند) + بررسی مشخصات و مقایسه با سامسونگ گلکسی A22
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro5g (۲۶ اسفند)