Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوتار ماتئوس معتقد است که جایزه بهترین بازیکن سال جهان موسوم به د بست (The Best) باید به روبرت لواندوفسکی اهدا شود.

لوتار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که خود سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان را در کارنامه دارد به تمجید از ستاره لهستانی بایرن مونیخ پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت فیفا، لوتار ماتئوس در خصوص اینکه کدام بازیکن شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2020 است، گفت:

به نظرم فقط روبرت لواندوفسکی شایسته کسب این عنوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب راحت تر از سال های اخیر است. او تمامی عناوین را کسب کرد و گل های سرنوشت ساز زیادی به ثمر رساند. او هر آنچه را که برای دادن این جایزه به یک بازیکن لازم است، به دست آورده است. هیچ کسی نزدیک او نیست، چه در آلمان و چه در اروپا. شگفت انگیز است اگر او برنده نشود. لواندوفسکی اکنون ویژگی هایی دارد که حتی بیش از گذشته او را از سایرین متمایز می کند. او در خدمت تیم کار می کند و به یک برنده واقعی تبدیل شده است. بازیکنی که از جلو تیم را هدایت می کند و همچنین در کارهای دفاعی به تیم کمک می کند. هرگز تاکنون به این اندازه خوب نبوده است. او به روشی حرفه ای زندگی می کند، خود را با دقت تمام آماده می کند و هرگز مصدوم نمی شود. به همین دلیل است که تقریباً در تمامی بازی ها حضور دارد و این کار را در بالاترین سطح انجام می دهد.

و پس از روبرت لواندوفسکی کدام بازیکن شایسته بود؟

تصور می کنم که بعد از روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر حتی شایسته حضور در جمع نفرات نهایی جایزه بهترین بازیکنان است. مانوئل فوق العاده بازی كرده است. او كاملاً شایسته است كه به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شود.

و بهترین مربی سال؟

از بابت موفقیت مربیان آلمانی خوشحالم: فلیک در بایرن مونیخ، کلوپ در لیورپول و توخل در پاری سن ژرمن. اما در این مورد نظرم بیشتر به سمت بایرن است و معتقدم که فلیک، غیر ممکن ها را ممکن کرده است. او بلافاصله در اولین فصل سرمربیگری اش بر شرایط سخت چیره شد. او احساس آرامش و موفقیت را به همراه آورد و بازیکنان جوان را با یکدیگر متحد کرد.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای بهترین بازیکن سال 2020 فیفا

لوتار ماتئوس: لواندوفسکی بهترین و کامل ترین بازیکن حال حاضر جهان است

روبرت لواندوفسکی در کنار رائول گونزالس مشترکاً سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن سال روبرت لواندوفسکی عنوان بهترین لوتار ماتئوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال

ستاره کهنه‌کار تیم بسکتبال مهرام تهران، بهترین بازیکن هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر شد.

به گزارش ایسنا، وبسایت آسیابسکت با بررسی هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال ایران، محمد جمشیدی ستاره ۳۲ ساله تیم مهرام تهران را به عنوان بهترین بازیکن این هفته معرفی کرد. جمشیدی با کسب ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس گل نقش پررنگی در پیروزی ۹۱ - ۸۷ مهرام مقابل مس رفسنجان داشت تا عنوان بهترین بازیکن هفته بیستم را از آن خود کند.

محمد ترابی از تیم نفت آبادان نیز با کسب ۱۷ امتیاز و ۲۰ ریباند، مقابل رعد پدافند هوایی دبل‌دبل کرد تا با این آمار دومین بازیکن برتر هفته شود. نفت آبادان با نتیجه قاطع ۸۱ - ۶۳ در این دیدار به پیروزی رسید.

سومین بازیکن برتر هفته هم جلال آقامیری، سنتر جوان اما ملی‌پوش تیم کاله مازندران است. او در دیدار مقابل فولاد هرمزگان که با پیروزی ۹۷ - ۸۱ شمالی‌ها همراه بود، ۲۶ امتیاز و ۶ ریباند را به ثبت رساند. 

رده‌بندی ۱۰ بازیکن برتر هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال ایران:

۱- محمد جمشیدی (مهرام تهران)

۲- محمد ترابی (نفت آبادان)

۳- جلال آقامیری (کاله مازندران)

۴- سید مرتضی جعفری (لیموندیس شیراز)

۵- نیما فتحی (آورتا ساری)

۶- ارسلان کاظمی (شهرداری گرگان)

۷- جلن بردلی (لیموندیس شیراز)

۸- میثم میرزایی (کاله مازندران)

۹- کورین هنری (مس کرمان)

۱۰- محسن مرادخانی (مس کرمان)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی، تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لالیگا
  • هشت بازی باقی مانده و ۱۰ گل اختلاف؛ هری کین به رکورد تاریخی روبرت لواندوفسکی می‌رسد؟
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • گل روبرت لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-2 بارسلونا)
  • تارتار: ملوان شایسته سه بازیکن در تیم ملی است
  • (ویدئو) بهترین گل تاریخ فوتبال؟!/ گل جنون‌آمیز بازیکن تیم شیکاگوفایر در دقیقه ۹۹
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال
  • بهترین دروازه‌بان هاکی جهان چگونه وارد این ورزش شد؟