Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلیدبا اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور امروز را روز عزای جهان اسلام دانست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار وزیر جهاد کشاورزی که امروز در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات انجام شده، ‌گفت: دولت دست واسطه هارا قطع کند تا اجناس ارزان شود، گرانی کمر مردم را شکسته است و مردم در مشکلات سخت معیشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مرجع تقلید پایین بودن پول ملی و وجود واسطه ها را دو مشکل مهم دربالا بودن قیمت های کالاهای اساسی دانست و تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه ها را قطع کند تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده سود ببرد.

وی خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانست و گفت: امروز وظیفه اول مسئولان خدمت به مردم است.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور امروز را روز عزای جهان اسلام دانسته و باتوجه به سابقه بحرین و برخاستن علماء بزرگ از آن کشور بیان کرد: در اسلام مرز جغرافیای ملاک نیست و علماء بحرین با جهاد و شهادت باید به مبارزه خود ادامه دهند و سکوت و بی تفاوتی جایز نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله حسین نوری همدانی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه گفت که ریاکاری کشور‌های غربی که از رژیم صهیونیستی با مهمات حمایت می‌کنند تا بتواند قتل عام خود را انجام دهد، غزه را به بزرگترین قبرستان کودکان و زنان در جهان تبدیل کرده است.

براساس گزارش القدس العربی، این سخنان در جریان شرکت طی مراسم افطار در استانبول بیان شد. رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: ترکیه با تمام توان از برادران خود در غزه دفاع می‌کند و دروغ و تلاش برای اطلاعات نادرست نمی‌تواند این حقیقت را بپوشاند.

او افزود: نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی بار دیگر در غزه شکست خوردند و باید بپذیریم که جهان اسلام این آزمون را به خوبی پشت سر نگذاشت. اسرائیل تنها نیست، زیرا معادله‌ای متشکل از ده‌ها حامی است که پشت سر آن ایستاده اند.

اظهارات اردوغان درباره حمایت گسترده کشورش از فلسطین در حالی مطرح می‌شود که به رغم فراخوان‌های بسیار برای قطع روابط اقتصادی کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی و تحریم آن، طبق آمار و گزارش رسانه ها، آنکارا و برخی کشورهای عربی همچنان روابط خود را با این رژیم حفظ کرده‌اند و ترکیه یکی از صادرکنندگان کالا به تل‌آویو به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت «المبحوح»
  • کنعانی: اسرائیل آینده را برای همیشه باخته است + عکس
  • رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت
  • رژیم صهیونیستی، آینده را برای همیشه باخت
  • اردوغان: به غزه پشت نکردیم
  • کنعانی: رژیم صهیونیستی، آینده رابرای همیشه باخت
  • کنعانی: رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخت
  • اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد
  • فلسطین، امروز مسله اول جهان اسلام است
  • وضعیت غزه فاجعه‌بار و از محدوده بحران انسانی فراتر رفته است