Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@09:43:40 GMT

بیانیه پرسپولیس درباره شکایت النصر به CAS

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۹۶

بیانیه پرسپولیس درباره شکایت النصر به CAS

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دادگاه عالی ورزش درباره شکایت النصر عربسان، از این باشگاه توضیح خواسته است.

 به نقل از  باشگاه پرسپولیس، دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) روز گذشته (چهارشنبه) ضمن ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه از خوانندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین‌رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت اعلام کنند.

مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم

حسب پیچیدگی موضوع و عدم شفافیت کامل در خصوص زوایای مختلف حواشی مربوط به اراضی حوزه علمیه امام خمینی (ره) باید عنوان کرد هر گونه ارائه نظر حقوقی قطعی در این مقطع امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر تملک ۴۲۰۰ متر از اراضی حوزه علمیه امام خمینی (ره) توسط شرکتی متعلق به آیت الله صدیقی و منسوبین وی، حواشی و شائبه‌های بسیاری در فضای رسانه‌ای کشور ایجاد شد، این گزارش به بررسی ابعاد حقوقی این موضوع می‌پردازد.

یک فعال رسانه‌ای مدعی شده است که شرکتی که هیات موسس آن آیت الله صدیقی و منسوبین وی هستند، اقدام به تملک غیرقانونی ۴۲۰۰ متر از اراضی شمال شرق حوزه علمیه امام خمینی (ره) نموده است.

پس از گذشت سه روز از انتشار این خبر، آیت الله صدیقی در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرآیند ثبت شرکت و تملکات اراضی بدون اطلاع وی انجام شده و امضای وی در این خصوص جعل شده است.

با توجه به پیچیدگی موضوع و عدم شفافیت کامل در خصوص زوایای مختلف آن، ارائه نظر حقوقی قطعی در این مقطع امکان‌پذیر نیست. هرگونه اظهار نظر در این زمینه نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه مستندات و مدارک موجود توسط مراجع ذیصلاح قضایی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اما در صورت اثبات جعلی بودن امضای آیت الله صدیقی، متخلفان حسب مورد به مجازات جرم جعل اسناد و استفاده از سند مجعول محکوم خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • آنچه می‌بینید، آنچه می‌خرید
  • دبیر» حکم محکومیت «جدیدی» را گرفت
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر قطعی شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت + جزئیات شکایت