Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@05:34:16 GMT

‌آمار کرونا زنجان ۱۳ آذر؛ ۸ فوتی و ۳۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۰۰۰

‌آمار کرونا زنجان ۱۳ آذر؛ ۸ فوتی و ۳۷ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان در پنجشنبه سیزدهم آذرماه را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلاء کرونا در استان زنجان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز – پنجشنبه سیزدهم آذرماه، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۳۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با احتساب این آمار تعداد کل موارد بستری در استان زنجان از زمان شیوع کرونا در این استان به ۱۷ هزار ۹۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر در استان زنجان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به ۹۵۰ نفر رسید.

قزلباش تصریح کرد: تاکنون چهار هزار ۹۱۳ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی ۵۱۸ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش ایمنا، در آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان زنجان هم اکنون در وضعیت نارنجی بیماری قرار دارد.

کد خبر 459299

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری مدیریت شهری کرونا در ایران محدودیت های کرونایی محدودیت کرونایی درمان بیماران کرونایی بیمارستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)

تصویری از علی‌ شمخانی بعد از عمل جراحی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • ۵۰ درصد افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود اطلاع ندارند
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد