Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: امروز بچه‌های ما بد بازی کردند و به نوعی از تیم سپاهان و بازیکنان این تیم ترسیده بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ناهید رضایی، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از شکست تیمش برابر سپاهان در پایان دیدارهای دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: بچه‌های ما امروز خودشان نبودند و اگر بازی اصلی خود را به نمایش گذاشته بودند، تفاوت امتیاز و اختلاف گل در این حد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: به نظرم امروز بچه‌های ما بد بازی کردند و به نوعی از تیم سپاهان و بازیکنان این تیم ترسیده بودند. بازیکنان سپاهان اکثراً ملی‌پوش هستند و با توجه به اینکه سن بازیکنان ما کم است، انگیزه لازم را در ابتدای بازی نداشتند اما در نیمه دوم بهتر شدند.

سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان تاکید کرد: ما در گروهی قرار داریم که در آن جنگ قدرت‌هاست و بچه‌های ما روحیه خود را از دست دادند.

وی در خصوص شانس قهرمانی اشتادسازه و سپاهان، دو تیم صدرنشین گروه Aگفت: هر دو تیم خوب هستند و امیدوارم هر کدام که لایق هستند، قهرمان شوند.

محمدخانی: پرسپولیس رشد خوبی داشته است/ از بازیکنان سپاهان راضی هستم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال بانوان هندبال لیگ برتر هندبال بانوان بچه های ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان در وضعیت قرمز آلودگی هوا/ ۸ شهر در وضعیت نارنجی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند، منتهی به ساعت ۱۱ طبق اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر بهبهان ۱۵۵ نشان از وضعیت قرمز و آلوده برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت.


وضعیت هوای در ایستگاه‌های شهر اهواز استانداری ۱۰۹، حفاری ۱۰۳، نیوساید ۱۲۲، اداره کل هواشناسی ۱۰۸ و پست برق ۷۰، هندیجان ۱۴۲، آبادان ۱۳۶، خرمشهر، ۱۲۷، ماهشهر ۱۱۹، سوسنگرد ۱۰۸ و کارون ۱۰۷، شادگان ۱۰۳ را نشان می‌دهد که بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله؛ نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر موجب شده است تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که سبب بروز مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی برای ساکنان شده است.

 

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان کاتانچ برای قدرت‌های فوتبال آسیا
  • بهبهان در وضعیت قرمز آلودگی هوا/ ۸ شهر در وضعیت نارنجی
  • استوری اوسمار خطاب به بازیکنان پرسپولیس؛ به شما افتخار می‌کنم + عکس
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • واکنش اوسمار به فرصت‌سوزی‌های آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس
  • مورایس: لیاقت برد را داشتیم
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • کاوه در دسترس مورایس
  • رضایی آماده دیدار با گل گهر/ دست باز مورایس برای چینش فاز هجومی
  • رهایی یک بازیکن سپاهان از بند مصدومیت