Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در طرح غربالگری شهید سلیمانی و شناسایی که انجام شده بالغ بر ۴۱ هزار خانوار و ۱۲۵۰۷۴ نفر مورد بررسی قرار میگیرند گفت: در این طرح ۷۶۰ نفر بسیجی حضور فعال دارند که بر این تعداد نیز افزوده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در طرح غربالگری شهید سلیمانی و شناسایی که انجام شده بالغ بر ۴۱ هزار خانوار و ۱۲۵۰۷۴ نفر مورد بررسی قرار میگیرند اظهار کرد: در این طرح ۷۶۰ نفر بسیجی حضور فعال دارند که بر این تعداد نیز افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آرمان با اشاره به همکاری شبکه بهداشت، فرمانداری، هلال احمر، بخشداران و دهیاران و شورای اسلامی در این طرح گفت: گروه ها منزل به منزل بصورت تیم با رعایت تمامی اصول ایمنی و بهداشتی مراجعه می نمایند و با اهداء بسته بهداشتی به خانواده ها به غربالگری در خانواده بصورت تک به تک می پردازند.

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در صورت مواجه با فرد مبتلا، فرد به تیم پزشکی معرفی خواهند شد گفت: اگر فرد مبتلا باشد، تیم درمانی با کمک جامعه بسیج پزشکی شهرستان آماده معرفی میباشند و در صورت اینکه فرد در خانه شرایط داشته باشد با رعایت برنامه ریزی کامل در خانه قرنطینه میشود و در غیر اینصورت در سه نقطه شناسایی شده توسط فرمانداری و نهادهای شهرستان به آن نقاط انتقال می یابد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه طرح شهید صدر‌زاده گفت: در سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش مکلف به ایجاد تنوع در محیط‌های یادگیری و مخصوصاً به اردوگاه‌ها، دارالقرآن‌ها و پژوهش‌سرا‌ها اشاره شده است.  
صادق ستاری‌فرد افزود: در کانون‌های فرهنگی و تربیتی و اردوگاه‌ها ایجاد فضای ورزشی برای دانش آموزان انگیزاننده است.
وی خاطرنشان کرد: البته باید به ایجاد فضای ورزشی در مدرسه هم توجه شود و مبتنی بر این راهکار، در قالب طرح شهید سلیمانی ۱۸۸۴ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اعم از زمین چمن، کفپوش، سالن روباز، سالن چند منظوره و ۷۲۱ اتاق ورزش برای مدارس ابتدایی ایجاد شد و این نهضت در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • ️آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • سید موسوی