Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:12:55 GMT

هوا سردتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۰۲۳

هوا سردتر می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا اواخر وقت امشب بارش‌های پراکنده‌ در نواحی شمالی استان قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید

کاهش دما ی هوا در خراسان جنوبی

او افزود: با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان از اواخر وقت شنبه، سامانه بارشی از روز یکشنبه در خراسان جنوبی فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سرمای هوا هواشناسی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت در شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده توسط مدیران زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: هر کجا موفقیتی می‌بینیم آثار کار تیمی است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست، عنوان کرد: جهش در حوزه اقتصادی طی دو سال اخیر قابل تقدیر است و حرکت نو و جدیدی در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه انقلابی و جهادی برای توسعه استان تلاش کنیم، ادامه داد: رتبه استان را در حوزه صادرات بالا ببریم.

وی اضافه کرد: ۸۹۲ میلیارد تومان از رقم‌های مالیاتی سهم استان که در سایر استان‌ها پرداخت می شده است به استان برگشته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روند رشد اقتصادی در دولت سیزدهم روند خوبی است، ادامه داد: اگر با همین روند پیش برویم تا پایان سال ۱۴۰۳ بدهی‌های دولت گذشته همه پرداخت می‌شود.

به گفته وی با ادامه این روند ادامه طی یک تا دو سال آینده تورم مهار خواهد شد و پشتوانه و ارزش پول ملی بالا می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کارهای ارزشمندی در استان انجام شده اما کافی نیست و جای برای کار فراوان است با ادامه این روال انشاالله شاهد توفیقات بیشتر و حرکت‌های نو و جدید باشیم.

کد خبر 6057818

دیگر خبرها

  • باند دوم کمربندی قاین زیر بار ترافیک رفت
  • صدا و سیمای خراسان جنوبی پای کار تبلیغات دور دوم انتخابات
  • اسفندماه، فصل آشتی با طبیعت
  • روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی
  • اخذ مجوز اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی/خریدهای عیدانه و چهره خندان بازار
  • اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی
  • صف‌های ِ طولانی سوخت گیری ِ ناوگان ِ حمل بار در آخرین روز‌های سال
  • آغاز توزیع میوه‌های شب عید در خراسان جنوبی از ۲۸ اسفند
  • خراسان جنوبی در رتبه نهم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸