Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری از احداث ۱۲واحدمسکونی مددجویی در زمین اهدایی خیر نیک اندیش مرحوم «نصرالله باقری خلیلی» خبر داد و گفت: تاپایان سال جاری ۵۳واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهشهر در این شهرستان احداث و در اختیارجامعه هدف قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا باقری» امروز(13آذر) در آئین کلنگ زنی 12واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان بهشهر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد استان، «شریعتی» نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام« عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر درحال برگزاری است، اظهار کرد:  خیر نیک اندیش مرحوم «نصرالله باقری خلیلی» در زمان حیات خویش 1250متر زمین برای احداث مسکن محرومین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهشهراهدا کردند بعد فوت این خیر فرزندان ایشان تداوم این کار خیر را پیگیر شدند و مبلغ 800میلیون تومان را برای این کار اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه تلاش داریم در این زمین اهدایی 12واحدمسکونی مددجویی احداث شود، افزود: این امر خداپسندانه در راستای تامین مسکن مددجویان بهشهری درحال انجام است.

 

وی با بیان اینکه این واحد ها در 2طبقه احداث خواهد شد، ادامه داد: هر واحد مسکونی 50متری و با براورد حدود یکصد میلیون تومان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

 

باقری با اشاره به اینکه 53واحدمددجویی را در دست اقدام داریم، اظهار امیدواری کرد که با کمک خیرین این مهم  تاپایان سال جاری محقق شود.

وی با بیان اینکه110فاقد مسکن در بهشهر داریم و امید است با کمک خیرین این مددجویان خانه دار شوند،یادآورشد:44خانوار از این تعداد فاقد زمین هستند و پیگیر فراهم کردن زمین برای خانه دار شدن این مددجویان هستیم.

 

باقری اذعان کرد: در سال آینده خیریه ایتام حضرت زهرا(س)قول مساعد دادند یک واحد مسکونی احداث و در اختیار یک خانوار مددجوی شهرستان بهشهر قرار دهند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مددجویان فاقد مسکن خیر نیک اندیش نماینده ولی فقیه درمازندران مدیرکل امداد مازندران احداث خانه مددجویی مراسم کلنگ زنی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین خدرویسی با اعلام این خبر، گفت: مددجویانی تحت حمایت کمیته امداد که در سیل استان سیستان و بلوچستان دچار آسیب شده‌اند، یک ماه مستمری به عنوان کمک معیشت فوق‌العاده دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه مبلغ مستمری فوق‌العاده مددجویان متناسب با تعداد اعضای خانواده تحت پوشش آنها متفاوت است، افزود: این مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در شهرستان‌های سیل‌زده دشتیاری، راسک، پلان و قصرقند در استان سیستان ‌و ‌بلوچستان واریز شد.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، برای خانواده‌های تک نفره۷۷۰ هزارتومان، ۲ نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۳ نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، ۴ نفره یک میلیون و ۹۶۰ هزارتومان، ۵ نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان واریز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد دهدشت
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان
  • افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش لاران