Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا می‌دانید با همراه بانک یا همان موبایل بانک رفاه کارگران می‌توانید بانک را در دستان بگیرید و با خیالی راحت هم کارهای بانکی‌تان را انجام دهید و هم به سلامتی خود، خانواده و مردم ایران کمک کنید تا در کنار هم کرونا را شکست دهیم؟ - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، همه مشتریان بانک رفاه که از گوشی‌های هوشمند یا تبلت استفاده می‌کنند، می‌توانند از امکانات کم‌نظیر همراه بانک رفاه بهره‌مند شوند چه سیستم عامل گوشی تلفن همراه آن ها android باشد و چه iOS، منوها و روش‌های کار با آن یکسان است و راحت در محیطی کاملا ایمن و محافظت شده می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله خدمات تازه اضافه شده به همراه بانک رفاه می‌توان به مدیریت ارسال پیامک‌ها، انتقال وجه پایا به صورت دوره‌ای، پرداخت اقساط دوره‌ای، خرید آنلاین شارژ ایرانسل، امکان نمایش حساب‌های مشتریان در دستگاه‌های خودپرداز و گزارش‌گیری از وضعیت چک‌های واگذار شده اشاره کرد.
یک راهنمای ساده و آسان
برای استفاده از خدمات تازه اضافه شده به همراه بانک رفاه، چند دقیقه وقت بگذارید تا ساعت‌ها در شعبه یا پشت خودپرداز بانک معطل نمانید. این یک راهنمای ساده، آسان و البته کاربردی است که به شما کمک می‌کند با همراه بانک رفاه دوست شوید، حسابتان را مدیریت کنید و بانک را همراه خود داشته باشید. 
مدیریت ارسال پیامک: یکی از خدمات جدید، امکان مدیریت ارسال پیامک‌هاست، هر مشتری بانک رفاه با ورود به همراه بانک رفاه کارگران می‌تواند از طریق گزینه مدیریت فایل، روی گزینه مدیریت ارسال پیامک کلیک کند. پس حساب مورد نظر را انتخاب و تصمیم بگیرد که بانک پیامک واریز و برداشت از حساب را برایش بفرستد یا نفرستد. پس اگر شما همراه بانک رفاه دارید و می‌خواهید در لحظه از حساب بانکی‌تان با خبر شوید، دیگر چرا به شعبه می‌روید، وارد همراه بانک شده و دستور دهید که پیامک برای‌تان ارسال شود. بقیه کار را به بانک رفاه بسپارید. 
انتقال منظم و سروقت پول: خیلی وقت‌ها مشتریان بانک به ویژه مشتریان حقوقی، نظیر مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌ها به دلیل گرفتاری زیاد، برای انتقال وجه پایا مشکل دارند یا اینکه می‌خواهند این کار منظم و سر وقت انجام شود. کافی است گزینه انتقال وجه را از روی همراه بانک رفاه پیدا کرده و روی گزینه انتقال وجه پایا یا انتخاب گزینه دوره‌ای کلیک کنند، پس از آن تعداد دفعات، دوره پرداخت و تاریخ اولین پرداخت را مشخص سازند و به کارهای دیگرشان بپردازند. بانک رفاه بقیه کارها را انجام می دهد. 
قسط‌‌ها را آنلاین و به موقع بپردازیم: امکان پرداخت اقساط دوره‌ای گزینه خدمت دیگری است که روی همراه بانک رفاه فعال شده و مشتریان بانک برای اینکه خوش‌حساب بمانند و اقساط‌شان به موقع و سروقت پرداخت شود، دیگر لازم نیست که روی کاغذ،  تاریخ پرداخت قسط را یادداشت کنند و یا به اعضای خانواده بگویند که یادشان بماند. کافی است گزینه تسهیلات و پرداخت اقساط را انتخاب و روی گزینه پرداخت دوره‌ای کلیک کنند. تعداد اقساط باقی‌مانده، دوره پرداخت و تاریخ اولین پرداخت را یکبار وارد کنند و دیگر دغدغه عقب افتادن اقساط را نداشته باشند. البته فراموش نکنند که حساب‌شان موجودی کافی داشته باشد. 
شارژ بخر؛ شگفت‌زده شو! خیلی از مردم ایران در شبانه روز نیاز به خرید شارژ همراه اول و ایرانسل دارند و از اینکه یادشان می‌رود کدام ستاره مربع را وارد کنند، اذیت می‌شوند. مشتریان بانک رفاه اما خیالشان راحت است و می‌توانند از همراه بانک رفاه حتی شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل هم بخرند. 
حساب‌تان در دستان شماست: امکان جدید دیگر همراه بانک رفاه فعال‌سازی نمایش اطلاعات حساب‌تان روی دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه است. مشتریان دارای همراه بانک رفاه می‌توانند از طریق گزینه سایر خدمات روی گزینه حساب‌های خودپرداز کلیک کنند و بدون اینکه خطر حضور در شعبه را متحمل شوند، لیست حساب‌های خودشان را روی دستگاه‌های خودپرداز فعال کنند. البته مشتریان می توانند حداکثر 4 حساب بانکی‌ نزد بانک رفاه را  فعال کنند. 
چک‌هایتان را آنلاین رصد کنید: هر مشتری بانک رفاه وقتی چکی را تحویل شعبه بانک می‌دهد، می‌تواند فرآیند چک‌های وصول شده را آنلاین رصد و اقدام به گزارش‌گیری کند. چگونه؟ خیلی راحت وارد همراه بانک رفاه شوید، روی منوی چک بروید و گزینه گزارش چک‌های واگذار شده را انتخاب کنید. می‌توانید همه چک‌هایی که به بانک رفاه داده‌اید تا آنها را وصول کند، بر حسب شماره حساب، شماره سریال چک، شماره سری چک و تاریخ آن مشاهده کرده و از همراه بانک رفاه بخواهید در لحظه به شما گزارش بدهد. 
هرچه شما بخواهید
البته خدماتی که همراه بانک رفاه به شما ارائه می‌دهد، فقط به موارد بالا محدود نمی‌شود؛ با نصب موبایل بانک رفاه متوجه خواهید شد که چه راحت این بانک در دست شما قرار دارد. همه حساب‌های شما در بانک رفاه کارگران را می‌توانید ببینید و از ریز صورت‌حساب خود مطلع شوید. همراه بانک رفاه امکان انتقال وجه داخلی، موبایلی، دوره‌ای، کارت به کارت، پایا و ساتنا را فراهم کرده است. همه قبض‌های دستگاه‌های خدماتی و حتی حق بیمه سازمان تامین اجتماعی را هم می‌توانید آنلاین بپردازید، آخرین وضعیت چک‌ها را رصد کنید، اقساط را به موقع بپردازید، ریز تراکنش‌ها را ببینید، حتی نام کاربری و شماره موبایل‌تان را عوض کنید و از بانک رفاه بخواهید صورت‌حسابتان را برایتان ایمیل یا فکس کند. 
اگر هم سوالی داشتید، بانک رفاه کارگران پاسخگوست. کافی است با شماره تلفن 8525-021 تماس بگیرید تا کارشناسان بانک رفاه کارگران شما را راهنمایی کنند.
یادآوری مهم:
همراه بانک رفاه نسخه آیفون مناسب برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل iOS را می‌توانید از سیب‌ اپ ، سیبچه و سیب بانک دریافت کنید و یا از اینترنت بانک رفاه با ویژگی "واکنش گرا" (Responsive) استفاده کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، اینجا کلیک کنید
برای دریافت نرم‌افزار همراه بانک رفاه جهت گوشی‌های اندورید پایین‌تر از 4، نسخه 2.3.1 و برای سیستم عامل اندروید 4 و بالاتر هم نسخه 2.5.6 دریافت و نصب کنید. راهنمایی بیشتر هم لازم داشتید، اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت ارسال پیامک بانک رفاه کارگران همراه بانک رفاه مشتریان بانک انتقال وجه روی گزینه دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، در ایام تعطیلات نوروز امسال، ۶۷ شعبه منتخب و کشیک این بانک در تهران و سایر استان‌ها روزهای پنج‌شنبه و شنبه دوم و چهارم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

برای مشاهده لیست شعب کشیک بانک تجارت می‌توانید به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرید.

علاوه بر این، در روزهای تعطیلات نوروز تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت در سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان و هموطنان سرویس می‌دهند.

مشتریان همچنین می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود در این ایام را از طریق درگاه‌های غیرحضوری همچون همراه بانک و اینترنت بانک و باجت بانک تجارت به آسانی دریافت کنند.

کد خبر 6057931

دیگر خبرها

  • تکلیف مشترکان خسارت‌دیده برق به کجا رسید؟
  • شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • مبلغ حق عائله مندی پیشنهادی وزیر کار برای حقوق ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • نوروزی: افزایش حقوق کمتر از ۴۰ درصد برای کارگران قابل قبول نیست
  • حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ باید ۴۰ درصد افزایش یابد /پیشنهاد یارانه ای یک نماینده مجلس به دولت
  • مصرف عطرهای ترکیبی چه خطراتی را برای سلامتی به همراه دارد؟
  • مصرف عطرهای ترکیبی چه خطراتی برای سلامتی به همراه دارد؟
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران