Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیسی از زخمی شدن دستکم دو صهیونیست در عملیات استشهادی در قدس اشغالی خبر دادند.

 

در حال تکمیل ...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش سوزی در ورودی بیمارستان شفای غزه و مصدومیت زنان و کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفا در این باریکه نزدیک ورودی آن آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

این وزارت خانه تاکید کرد که بر اثر این آتش سوزی زنان و کودکان آواره فلسطینی که در داخل بیمارستان پناه گرفته اند دچار حالت خفگی شده اند.

لازم به ذکر است که ساعتی قبل ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد.

همزمان با این حمله‌ها نظامیان اشغالگر نیز اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را تحت محاصره خود درآوردند. منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند.

به گفته این منابع صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شده اند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز اعلام کرد که پیکرهای ده‌ها شهید فلسطینی در اطراف این بیمارستان پراکنده شده و نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

کد خبر 6057786

دیگر خبرها

  • حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی
  • اذعان تل‌آویو به حمله موشکی علیه «ایلات» اشغالی
  • وقوع آتش سوزی در ورودی بیمارستان شفای غزه و مصدومیت زنان و کودکان
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه پهپادی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت