Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا امیدوار است که مسی منتظر رییس جدید بماند و سپس در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

خوان لاپورتا، مدیر سابق بارسلونا که به تازگی اعلام کرده است که مجدداً در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شرکت می کند، در مصاحبه جدید خود در مورد بارسلونا، لیونل مسی و نیمار جونیور صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، خوان لاپورتا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت:

چالش بسیار بزرگی است؛ بارسلونا در شرایط حساس و آسیب پذیری است و مرا یاد سال 2003 می اندازد اما اهمیت آن ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیجانم فروکش کرده است؟ من همان انسان هستم، با این تفاوت که وقتی رییس بودم 40 سالم بود و الان 58 سالم است. تیم من می خواهد که طبیعی رفتار کنم اما ما در لحظات حساسی هستیم و می خواهم مردم آگاه باشند که ما باید متحد باشیم. با نبودن کرویف، چه کسی مشاور می شود؟ من تیم بزرگی دارم و کسانی در تیمم هستند که به آن ها اعتماد دارم.

 مسی از نظر ورزشی و اقتصادی تفاوت ها را رقم می زند

با لئو در ارتباطم و می دانم که برای من ارزش قائل می شود و به هم احترام می گذاریم اما در مورد تمدید قراردادش صحبت نکرده ایم. برای این که بتوانم با مسی صحبت کنم و به او پیشنهاد تمدید قرارداد بدهم، باید رییس باشگاه باشم. او می داند که اگر قولی بدهم، به قولم عمل می کنم. مسی اولویت است، او پیروزی شما در چیزهای زیادی را تضمین می کند، او تفاوت ها را رقم می زند اما مسی از نظر اقتصادی نیز مهم است. مردم در مورد هزینه های او صحبت می کنند اما درآمدزایی او برای باشگاه نیز زیاد است. جدایی مسی از بارسا از یک سری نظرها خوب می شود؟ بارسا دوام می آورد و نجات پیدا می کند اما بهتر است که مسی بماند، اگر چه اتفاق راحتی نخواهد بود. مسئله پول نیست، مسئله تاثیرگذاری و حسی است که منتقل می شود. می دانم مسی منتظر رییس جدید می ماند تا در مورد آینده اش در بارسا تصمیم بگیرد. امیدوارم مسی منتظر بماند تا از اهداف ما مطلع شود. می خواهم او در بارسلونا بماند. رابطه بارسا و مسی باید یک رابطه زیبا باشد.

صحبت های نیمار؟ بله و من هم چیزهایی برای گفتن دارم اما بر اساس تجربیاتم، چیزی نخواهم گفت که باعث ناپایداری و به هم ریختگی تیم که در حال رقابت و پیشرفت است، شود. طبیعی است که او چنین چیزی بگوید چون آن ها دوست هستند. بازگشت نیمار را بررسی کرده ای؟ چیزی نخواهم گفت که باعث ایجاد بی ثباتی در تیم شود.

با چندین مدیر برنامه بزرگ دنیای فوتبال رابطه خوبی دارم

بارسا می تواند به هالند پیشنهاد دهد؟ من با چندین مدیر برنامه بزرگ دنیای فوتبال رابطه خوبی دارم. آن ها مدیر برنامه بازیکنان بزرگی هستند. اگر من رییس شوم، به دنیا پیامی می دهیم مبنی بر این که ما برگشته ایم. ما شادی را بر می گردانیم و خواسته بازیکنان بزرگ، آمدن به بارسا خواهد بود اما نکته اساسی و مهم این است که به کسانی که در حال حاضر در تیم هستند، اعتماد به نفس دهیم.

پروژه بارسا اسپای؟ نیازی به توقف آن نیست. باید روش انجام آن را بازنگری کنیم اما تا زمانی که قرارداد مربوطه را نبینم، نمی توانم چیزی بگویم. کومان ادامه می دهد؟ او قرارداد دارد و اسطوره بارسلونا است. او اعتماد ما را دارد.

 ساندرو راسل؟ ما صحبت می کنیم اما نه به عنوان دو رییس سابق. ما در مورد زندگی و این که چگونه وضعیت را تغییر دهیم صحبت می کنیم. ما وضعیت ناعادلانه ای را تجربه کرده ایم. ما در مورد همه چیز صحبت می کنیم، در کنار هم لحظات خوبی داریم و هر دو شخصیت هیجانی ای داریم.

 همچنین بخوانید:

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا شد / رسمی

لاپورتا: دوباره لاماسیا را به بهترین مدرسه فوتبال دنیا تبدیل خواهیم کرد؛ بارسلونا را به قله فوتبال بر می گردانیم

خوان لاپورتا: پیشنهاد 250 میلیون یورویی اینتر برای مسی را رد کردم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!

هفته بیست‌و‌نهم لالیگا در حالی برگزار شد که همه تیم‌های این لیگ به استثنای دو تیم با یک تی‌شرت خاص برای مبارزه با نژادپرستی به زمین مسابقه رفتند.

سازمان لیگ اسپانیا به دلیل توهین‌های صورت گرفته اخیر به وینیسیوس جونیور بال برزیلی رئال مادرید در هفته‌های اخیر، تصمیم گرفت که برای مبارزه با نژادپرستی کار خاصی انجام دهد و به همین دلیل از اعضای تمام تیم‌ها خواسته بود با تی‌شرتی که روی آن شعاری برای مبارزه با این معضل درج شده بود به میدان بروند. 

در این میان، اما دو تیم حاضر نشدند چنین کاری انجام دهند که یکی از آنها رئال مادرید و دیگری بارسلونا بود. دلیل اینکه این دو تیم حاضر به پوشیدن این تی‌شرت خاص نشدند موارد مربوط به اسپانسرینگ و تبلیغ برای حامیان مالی دو باشگاه بود، البته بین این دو تیم وضعیت رئال مادرید فرق می‌کرد و این تیم با یک پیراهن مخصوص برای مبارزه با نژادپرستی به میدان نبرد با اوساسونا رفت.

گویا با تمام تلاش‌های لالیگا برای مبارزه با نژادپرستی، پیش از بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو، خارج از استادیوم گروهی از هواداران بار دیگر شعار‌هایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس سر دادند که لالیگا این موضوع را به مقامات اسپانیا گزارش داد.

منبع: تسنیم

tags # بارسلونا سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا در کادر فنی‌اش یک یورگن کلوپ دارد / عکس
  • اسکار کلوپ جانشین ژاوی در بارسلونا!
  • آوای خوش هَلی تِتی بَزو بِهار دَرِنه در مازندران
  • تصمیم نهایی بارسلونا: مذاکرات متوقف شد
  • دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!
  • درهای بارسلونا به روی ژاوی باز شد
  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • دوراهی ستاره سابق بارسا: خوشحالی برای اتلتیکو!
  • لودویک ژولی: بارسلونا ستاره‌ای مانند ام باپه ندارد
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!