Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن ایرلندی به نام کرونا نیوتن، ساکن اولدهام در انگلیس، به دلیل شبیه بودن نام خود با ویروس کرونا که از ابتدای سال جاری در تمام نقاط جهان منتشر شده‌است، با آزار و اذیت بسیاری روبرو است. او گفت که قبل از ظهور ویروس کرونا با همین نام، با اسمش کنار می‌آمد و یک زندگی عادی داشت ولی پس از شیوع همه گیر این ویروس اوضاع برای او بدتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروسی که باعث به خطر افتادن سلامتی انسان‌ها و ایجاد اثرات مخرب اقتصادی برای بسیاری از مردم جهان شد. وی طی صحبتی که با یک وب‌سایت انگلیسی داشت فاش کرد که چگونه غریبه‌ها و افراد ناشناس با او تماس می‌گیرند و با داد و فریاد از او می‌پرسند که چه حسی دارد که دنیا را به یک بیماری جدی آلوده کرده است و سپس آن‌ها تلفن را قطع می‌کنند.

بیشتر بخوانید

#وضعیت_قرمز؛ زنگ هشدار کرونا به صدا درآمده است!

این زن توضیح داد: نام من هیچ ارتباطی با ویروس ندارد. شاید من کمی خوش‌شانس بودم که توانستم با این بیماری معروف و شناخته بشوم. نام من همنام با یک ماده نوشیدنی است اما مردم این موضوع را باور نمی‌کردند، تا اینکه با انتشار این ویروس همه چیز فرق کرد. علیرغم رنج و درد و رنج‌های ناشی از این هم نامی، کرونا توانست جنبه خنده‌دار و جالب نام خود را بشناسد. وی گفت که دخترش نام او را به همه‌ی مردم می‌گوید زیرا برخی از مردم نظرات خنده‌داری نسبت به این نام نشان می‌دهند که برای او جالب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجایب جهان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به خاطر شدت باران، مردم روز عید از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند

روح الله خوشبخت به شدت بارش‌ها طی ۲ روز آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی وضعیت جوی ذکر شده با آغاز سال نو و همچنین حضور مسافران و مهمانان نوروزی همراه شده است؛ نیازمند برنامه ریزی جدی و دقیق برای آماده باش کامل در این روز‌ها هستیم.

او با بیان این موضوع بر لزوم آمادگی کامل مناطق یازده گانه و سازمان‌های شهرداری شیراز پیش از شروع بارش‌ها و در زمان بارندگی تاکید و اضافه کرد:اقداماتی همچون پاکسازی، استقرار پمپ‌های آب، استقرار خودرو‌های امدادی و آتشنشانی و ... باید تحت نظارت دقیق مسئولان در مناطق و سازمان‌ها انجام شود.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: تقسیم وظایف و برقراری انضباط در اجرای همه اقدامات گام اصلی در نتیجه دادن برنامه‌ها است.

خوشبخت بیان کرد: همه امکانات حوزه خدمات شهری باید به کار گرفته شود تا در این دو روز شاهد کمترین مشکل برای شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در چند روز گذشته وارد شیراز شده اند و در ۲ روز آتی شاهد افزایش آمار ورود مسافران خواهیم بود، اظهار کرد: همه محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان از سوی شهرداری شیراز باید در مدار قرار داشته باشد تا در صورت رخ دادن شرایط بحرانی امکان اسکان اضطراری مسافران با سرعت وجود داشته باشد.

او همچنین گفت: برپایی چادر در نقاط غیر مجاز بیش از هر چیز ایمنی افراد مستقر در چادر را تهدید خواهد کرد؛ بنابراین عوامل مسئول در این حوزه دقت لازم را برای جمع آوری این چادر‌ها و ممانعت برای نصب آنها را در دستور کار قرار دهند.

معاون شهردار شیراز افزود: به مجموعه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر دستور داده شده که مناطقی که در بارش‌های گذشته با مشکل مواجه شده اند را به درستی پایش کنند و مانع رخ دادن مجدد مشکل در آن مناطق شوند.

او همچنین با بیان اینکه شهر شیراز با مهمان نوازی کامل برای استقبال از مسافران آماده است از هموطنان نیز تقاضا کرد که در سفر‌های خود پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • به خاطر شدت باران، مردم روز عید از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند
  • سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود
  • برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل «عنبرنسارا»!
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!
  • برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)
  • مرد جگرفروش مشتری‌اش را به‌خاطر درگیری بر سر قیمت کشت
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • (ویدئو) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل «عنبرنسارا»!
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید