Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی فروغی، رییس شبکه سه صدا و سیما، در یک ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حرف‌های تازه‌ای درباره عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه «نود» مطرح کرد.

علی فروغی درباره علت حذف برنامه عادل فردوسی‌پور گفت: «دیگر نمی‌توانست این‌گونه ادامه داد، نه محبوبیت و نه تخصص ایشان برای ما پوشیده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میزان تخصص ایشان آگاه بودیم، اما شما اگر بهترین دروازه‌بان را ببینید که در یک خط دیگر وارد شده است و فعالیت می‌کند، یک نفر دیگر را دروازه‌بان می‌گذارید، درباره ایشان هم همین بود، کار ایشان از مدار خارج شده بود و دیگران هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند زمانی که یک نفر به‌خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌توانیم همین کارها را انجام دهیم و این‌گونه صدا و سیما از هم می‌پاشید.»

او ادامه داد: «به همین دلیل، ما ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیریم، هرچند که هنوز هم راه برای گزارشگری ایشان باز است. ایشان یک رقم درشت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» دریافت کرده است، به ایشان گفته‌ایم فوتبال را گزارش کن، خودشان قبول نکردند، می‌خواهم بگویم، ایشان خوب بلد است مظلوم‌نمایی کند، در همان زمان که صحبت از مهاجرت بود، در خواست «فوتبال ۱۲۰» را داده بود، در واقع می‌خواهم بگویم، کار خودشان را بلد هستند، رسانه دارند، رسانه‌های‌شان هم به هم متصل است و فضای مجازی نیز دست ما نیست، از همان طریق یک کار پر حجمی انجام دادند و یک ادراکی را در جامعه ایجاد کردند.»

عادل فردوسی‌پور، بنیان‌گذار و تهیه‌کننده برنامه «نود» بود که حدود ۲۰ سال متوالی پخش می‌شد و بعد از روی کار آمد علی فروغی در شبکه سه، این برنامه در اسفند ۹۷ تعطیل شد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1462425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور علی فروغی برنامه تلویزیونی ۹۰ شبکه سه سیما سازمان صدا و سیما عادل فردوسی پور علی فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مبارک رمضان در سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، سوریه در ماه مبارک رمضان حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد؛ مردم این ماه مبارک را به یکدیگر تبریک می‌گویند و برای آنها ماه عبادت و فضلیت، ماه محبت و رافت و دوستی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مردم در سوریه به استقبال ماه مبارک رمضان، خیابان‌ها را چراغانی و آذین بندی می‌کنند و شادی بر چهره‌های آنها می‌نشیند.

ابو محسن از اهالی شهر دمشق که در بازار المیدان در مرکز شهر دمشق برای خرید روزانه آمده بود، در ماه مبارک رمضان فضای روحانی خاصی در سوریه دیده می‌شود، اما امسال یاد مردم مظلوم غزه هستیم، و برای پیروزی آنها دعا می‌کنیم

برپایه این گزارش، در جای دیگری از شهر دمشق هم جمعی از نخبگان گرد هم آمدند تا با مردم غزه اعلام همبستگی کنند.

در طول ماه مبارک رمضان، سلسله برنامه ما‌هایی با عنوان "اه مبارک، ماه فلسطین است، در سرتاسر کشور‌های منطقه و جهان برگزار می‌شود، تا نخبگان و فعالان سیاسی وجدان‌های بیدار را تا برای نجات مردم مظلوم غزه از یوغ صهیونیست‌ها فرابخوانند.

آنها تاکید کردند که جهان نباید در قبال جنایات دشمن صهیونیستی تا این حد بی تفاوت بماند، آزادیخواهان به فریاد مردم مظلوم غزه لبیک بگویند.

 

اظهارات:
مصاحبه شوندگان ۱ تا ۴: شهروندان سوری
مصاحبه ۵: عل العقبانی کارگردان سوری
مصاحبه ۶: رامی الحاج سعید / جنبش جهاد اسلامی فلسطین
مصاحبه ۷: حسین اکبری سفیر ایران در سوریه


دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • ماه مبارک رمضان در سوریه
  • عادل فردوسی پور رسما بازنشست شد؛ خداحافظ صدا و سیما!
  • تحویل سال در ۱۰۰۰ امامزاده با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین
  • هزار بقعه متبرکه شاخص، میزبان زائران در مراسم ویژه ماه رمضان و لحظه تحویل سال