Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس آرامستان شهرستان سنندج، از ریزش دیوار آرامستان بهشت محمدی سنندج و خسارت 12 خودرو سواری خبر داد.

مرتضی سنندجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ریزش دیوار بهشت محمدی در پی بارش برف و باران در سنندج اظهار کرد: این حادثه رأس ساعت 15 ظهر امروز اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 12 خودرو در این حادثه خسارت جزئی دیده است، افزود: با توجه به بیمه حوادث بحران شهری، شهرداری سنندج تمام خسارت خودروها را متقبل می‌شود.

رئیس آرامستان شهرستان سنندج، با اشاره به اینکه قدمت بیش از 50 سال دیوار بهشت محمدی موجب تخریب آن شده است، بیان کرد: تعویض خیابان بهشت محمدی نیز موجب سست بودن درب آرمستان و خالی شدن دیوارهای آن شده است.

سنندجی با اشاره به اینکه امکان دارد در بارندگی های پیش رو مابقی دیوارها ریزش کند، عنوان کرد: در زمان معین با هماهنگی شهرداری تمام دیوارها را تخریب کرده که بتوانیم آن را بازسازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریزش دیوار استانی اجتماعی بهشت محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه فاحشه‌بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد خودرو با ورودی یک هتل در هند (فیلم) تصادف شدید اتوبوس دو طبقه با یک خودرو (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم)

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده چالوس / جاده بازگشایی شد
  • ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد
  • اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • اشتباه فاحشه‌بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • انفجار گاز در سقز به ۳۰ واحد مسکونی آسیب زد
  • احتمال ریزش سنگ در جاده های شمالی
  • آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان همزمان با ماه رمضان و عید نوروز