Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، افزایش روزافزون شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا موجب بروز بحران در اراضی اشغالی شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا نزد صهیونیست‌ها به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا به ۳۳۹ هزار نفر و ۹۳۹ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، تعداد فوتی‌های صهیونیست ناشی از ابتلا به کرونا به ۲ هزار و ۸۸۳ نفر افزایش یافته است.

پیشتر واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم برای نخستین بار از نظر تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا نسبت به جمعیت از ایالات متحده آمریکا پیشی گرفته است و با وجود قرنطینه کامل اراضی اشغالی، این ویروس همچنان به شکل خطرناکی در حال گسترش و شیوع است.

کد خبر 5087180 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا تل آویو آمار کرونا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده عراق فلسطین ایران ترور دانشمندان هسته ای دونالد ترامپ لبنان سوریه عربستان سعودی جو بایدن افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربودند

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که اشغالگران بعد از یورش وحشیانه به بیمارستان الشفاء در نوار غزه ۸۰ نفر را ربودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری گزارش دادند که بامداد امروز دوشنبه، نظامیان اشغالگر ارتش صهیونیستی تحت پوشش حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای به مجتمع پزشکی الشفاء یورش برده و 80 نفر را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که حملات ارتش اسرائیل به مجتمع پزشکی الشفاء به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور مقامات حماس در آنجا بود.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شدند که در یورش بامدادی ارتش اسرائیل به بیمارستان الشفاء احتمال می‌دادند که اسرای اسرائیلی در بیمارستان الشفاء نگهداری می‌شوند که بعد از یورش و کشتار مردم مجروح بی‌دفاع داخل بیمارستان هیچ نیروی حماس و اسیر اسرائیلی در آنجا حضور نداشت.

محاصره دو مدرسه در مجاورت بیمارستان الشفاء

شبکه خبری «الجزیره» قطر امروز گزارش داد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دو مدرسه را در مجاورت بیمارستان الشفاء در شهر غزه محاصره کردند.

رژیم اشغالگرصهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه غزه در 6 ماه گذشته تاکنون عامدانه همه زیرساخت‌های حیاتی در این منطقه را هدف قرار می‌دهد تا نشانه‌های زندگی برای مردم غزه نابود شود، نیروهای اشغالگر سپیده دم امروز در چارچوب حملات سیستماتیک ارتش صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، حمله وحشیانه‌ای به مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه ترتیب دادند و همه کسانی که در آنجا بودند را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در اثر حملات ادامه دار نیروهای دشمن به مجتمع پزشکی الشفاء، شماری از افراد حاضر در این بیمارستان به شهادت رسیده و تعداد دیگری هم زخمی شدند و امکان رسیدن به اجساد شهدا که در حیاط‌های بیمارستان به زمین افتاده‌اند وجود ندارد.

در همین حال وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر به روایات جعلی خود با هدف توجیه حمله وحشیانه به بیمارستان الشفاء ادامه می‌دهد اعلام کرد که ما رژیم اشغالگر را مسئول جان تیم‌های پزشکی و بیماران و آوارگانِ حاضر در بیمارستان الشفاء می‌دانیم. آنچه که نظامیان دشمن انجام می‌دهند نقض فاحش قوانین بین‌المللی و توافق ژنو است.

حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان «الشفاء» غزه ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد
  • صهیونیست‌ها ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربودند
  • درخواست اسرائیل برای توافق تبادل اسرا با حماس/نرمش حماس در مذاکرات آتش‌بس/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • شهادت ۹۲ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ افرایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن در سایه ادامه تجاوزات اشغالگران
  • هتک حرمت یک مسجد در «طولکرم» توسط نظامیان صهیونیست
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر