Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:24:11 GMT

فیلم‌سینمایی «ناگهان درخت» آنلاین اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۱۷۲

فیلم‌سینمایی «ناگهان درخت» آنلاین اکران می‌شود

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فیلم سینمایی ناگهان درخت به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه کنندگی پیمان معادی از روز دوشنبه ۱۷ آذرماه به صورت آنلاین در پلتفرم های ‎فیلیمو و ‎نماوا اکران آنلاین می‌شود.

پیمان معادی، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، سیامک صفری و پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم ناگهان درخت دومین فیلم صفی یزدانیان، منتقد سابق و فیلم‌ساز کنونی سینمای ایران است؛ در فیلم شاهد روایت خاطرات تلخ و شیرین نقش اول فیلم هستیم که لزوما جذابیت خاصی هم ندارد، اما به طرز هنرمندانه‌ای روایت می‌شود و این روایت‌گری متفاوت و پر ریسک، مهم ترین شاخصه فیلم صفی یزدانیان است.

فیلم دوره های مختلف زندگی نقش اول (فرهاد) با بازی پیمان معادی را از کودکی تا پس از ازدواج و بچه‌دارشدن به تصویر می‌کشد و لحظات سخت و رنج‌آور زندگی او را که مربوط به جدایی از همسرش است با تصویربرداری زیبا و موسیقی فراموش نشدنی به نمایش می‌گذارد.

ناگهان درخت که در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در سال ۱۳۹۷ روی پرده رفته بود، سال گذشته در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا هم اکران شد.

به گزارش ایرنا، باشیوع کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در جهان و اسفند ماه ۱۳۹۸ در ایران بسیاری از رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی متوقف و یا به دوران پساکرونا موکول شده است؛ بسیاری از اماکن عمومی فرهنگی مانند سینماها، سالن‌های تئاتر و نمایش و گالری‌ها بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی یا فعالیت خود را متوقف و یا با پذیرش ظرفیت‌های محدود از بازدیدکنندگان، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

اکران آنلاین برنامه‌های هنری مانند فیلم‌های سینمایی و کنسرت‌های موسیقی یکی از روش‌هایی است که در دوران کرونا رونق گرفته است. پیش‌بینی می‌شود کویید ۱۹ مانند همه تاثیرات و دگرگونی‌هایی که بر سبک زندگی اجتماعی و  اقتصادی مردم جهان داشته ‌است، آینده رویدادهای فرهنگی و هنری جهان مانند سینما را نیز دچار تحول کند.

برچسب‌ها پانته‌آ پناهی‌ها شقایق دهقان مهناز افشار پیمان معادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پانته آ پناهی ها شقایق دهقان مهناز افشار پیمان معادی پانته آ پناهی ها شقایق دهقان مهناز افشار پیمان معادی اخبار کنکور پیمان معادی ناگهان درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • آهنگ جدید رضا یزدانی برای پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سریال مطرح |‌ ببینید