Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@05:56:53 GMT

چگونگی فعالیت مراکز تعویض پلاک در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۳۱۳

‍‍‍‍‍‍

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه(پس فردا) مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای زرد و نارنجی دایر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ جهانی در گفتگوی با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: از روز شنبه ۱۵ آذر ۹۹ مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک بجز استان‌ها و شهر‌های قرمز تا ساعت ۱۵ دایر است و هموطنان پیش از مراجعه به این مراکز نوبت دهی اینترنتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: کسانی که تاریخ وکالت نامه‌های آن‌ها به اتمام رسیده است، نگران نباشند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا همچنین از چگونگی فعالیت آموزگاه‌های رانندگی گفت و افزود: کلاس‌ها و آزمون نظری آموزشگاه‌های رانندگی در مدت محدودیت‌های کرونایی لغو است، اما آموزش و آزمون عملی این مراکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برقرار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مراکز تعویض پلاک ، پلیس راهور ناجا ، شهرهای قرمز ، آموزش رانندگی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراکز تعویض پلاک پلیس راهور ناجا شهرهای قرمز آموزش رانندگی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیأت مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسم این شب‌ها و همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسم شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌شود خودرو‌های خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مؤمنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصاً اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند و سرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

در خاتمه به شهروندان توصیه می‌شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب‌های قدر و سهولت تردد‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند