Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی دلایل رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای جا به جایی دیدار رفت و برگشت را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛  باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه نساجی مازندران درخواست کرد تا دیدار رفت و برگشت این تیم در لیگ برتر جا به  جا شود و در هفته آینده، تیم مازندرانی در تهران میهمان پرسپولیس باشد و در دور برگشت نساجی میزبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذرماه) و ترس از مصدومیت بازیکنان و بازی در چمن مصنوعی این درخواست را به باشگاه نساجی داده بود که این درخواست از سوی باشگاه مازندرانی رد شد.

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی درباره دلیل مخالفت این باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه از قبل برنامه‌ریزی لیگ انجام شده، با نظر کمیته فنی ما پس از بازی با نفت مسجد سلیمان برای دیدار با پرسپولیس در قائمشهر ماندیم، ضمن اینکه بعد از این مسابقه نیز باید به اصفهان سفر کنیم و میهمان سپاهان هستیم. به همین دلیل ترجیح دادیم بازی با پرسپولیس طبق برنامه و در قائمشهر برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی مخالفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر

تیمِ نکونام در خانه برنده شد و رکوردی را رقم زد که فقط و تنها فقط مختص استقلال است: بردن همه تیمهایی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

* استقلال و 43 رقیب بازنده

تا به حال 44 تیم سابقه حضور در تاریخ لیگ برتر را دارند. این تعداد، بدون تفکیک بین پاس تهران و همدان، پیکان تهران و قزوین، صباباتری و صبای قم و انتقال‌های اینچنینی است. و استقلال برابر هر 43 تیم دیگر، حداقل یک بار برنده شده است. تا پیش از بازی این هفته، شمس‌آذر تنها رقیب بدون باخت برابر آبی‌ها بود که نسخه آنها هم در بازی برگشت پیچیده شد. از پرسپولیس و سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان تیمهای همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر تا امثال گهر، آلومینیوم هرمزگان، قندی یزد و تیمهایی که فقط یک فصل در این بازیها دوام آوردند؛ استقلال تمامی این رقبا را برده و صاحب رکوردی است منحصر به فرد.

* پرسپولیس و 42 رقیب بازنده

پرسپولیس برای رسیدن به رکورد استقلال باید منتظر صعود تیمی شود که آبی‌ها نتوانند شکستش بدهند و آنها بتوانند برابرش برنده شوند. چراکه دیگر خبری از شهرداری تبریز نیست. نماینده آذربایجان شرقی در لیگ‌های 10 و 11 مهمان لیگ برتر بود و در 4 رویارویی با پرسپولیس، شکست نخورد. این تنها پاشنه آشیل پرسپولیس است و آنها بقیه 42 تیم را شکست داده‌اند. بازی رفت لیگ دهم بین پرسپولیس و شهرداری در تبریز، یک یک مساوی شد. میزبان در این بازی با گلی که دقیقه 6+90 زد، از شکست فرار کرد. بازی برگشت در تهران، گلی نداشت. در هفته سوم لیگ یازدهم، شهرداری در تهران با نتیجه 2 یک پرسپولیس را شکست داد. آن روز، وریا غفوری یک سوپرگل به علیرضا حقیقی زد. بازی برگشت در تبریز، 4 گل داشت ولی بدون برنده تمام شد. با 3 مساوی و یک شکست، پرسپولیس با شکست ندادن شهرداری تبریز، امکان رسیدن به رکورد استقلال را ندارد.

* سپاهان و 41 رقیب بازنده

سپاهان فعلا برابر دو رقیب موفق به ثبت برد نشده است. آنها البته این فصل فرصت کاهش این تعداد به یک تیم و برابر شدن با پرسپولیس را دارند اگر بتوانند در بازی برگشت و در نقش جهان، شمس‌آذر را ببرند که در بازی رفت، توانسته اصفهانی‌ها را شکست بدهد.

دیگر رقیب سپاهان که برابر آنها شکست نخورد، آلومینیوم هرمزگان است. تیمی که فقط در لیگ دوازدهم حضور داشت و در هر دو بازی برابر سپاهان، مساوی کرد. بازی رفت در بندرعباس، یک یک شد و بازی برگشت در اصفهان، دو بر دو. سپاهان می‌تواند به پرسپولیس برسد ولی برای رسیدن به استقلال باید منتظر صعود یک تیم جدید (مثلا خیبر خرم‌آباد یا چادرملو) باشد و اینکه آبی‌ها موفق به شکست دادن این رقیب نشوند.

* ذوب‌آهن

آنها هم یکی از تیمهای همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر هستند که موفق به شکست دادن همه رقبای‌شان در این بازیها نشده‌اند چراکه با یک مساوی و یک باخت برابر آلومینیوم هرمزگان در لیگ دوازدهم، این رکورد را از دست داده‌اند. 

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ