Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دفتر رسانه‌ای سفارت آمریکا در بغداد در پاسخ به سؤالی در خصوص کاهش نیمی از دیپلمات‌های خود اعلام کرد که درباره جزئیات این امر اظهارنظر نمی‌کند.

سفارت آمریکا به شبکه روسیا الیوم گفت که وزارت خارجه این کشور به طور دائم تغییراتی در خصوص حضور دیپلمات‌ها در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها در تمامی نقاط جهان با توجه به شرایط امنیتی آن کشورها یا تعطیلات یا شرایط بهداشتی اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ سفارت آمریکا همچنین آمده است: «تضمین امنیت کارمندان دولت و شهروندان آمریکا و امنیت تأسیساتمان در رأس اولویت‌هایمان قرار دارد».

این سفارتخانه در ادامه حاضر به اظهار نظر صریح در خصوص جزئیات کاهش نیمی از دیپلمات‌های آمریکا در عراق نشد و گفت که در این خصوص نظری ندارد؛ اما تأکید کرد که به شراکت دیپلماتیک با عراق ادامه می‌دهد و «متیو تولر» سفر واشنگتن در بغداد و دیپلمات‌های آمریکایی همچنان در بغداد حضور دارند.

شب گذشته نشریه پولیتیکو و شبکه اسکای نیوز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند که این واشنگتن نیمی از کارمندان سفارت خود در عراق را از این کشور خارج می‌کند. به گفته این منابع، ستورات مربوط به خارج کردن کارکنان و دیپلماتها به خاطر توصیه فرماندهان سرویس اطلاعات آمریکا و پنتاگون است که تأکید دارند، تهدیدات جدی در این خصوص وجود دارد.

310 310

کد خبر 1462446

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جوزف بایدن بنیامین نتانیاهو ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست

سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام استقلال و برنامه‌های آتی احتمالی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام باشگاه استقلال اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه استقلال توسط آن شرکت، خواهشمند است دستور فرمائید در صورت وجود برنامه تحصیل سهام استقلال توسط آن شرکت یا شرکتهای گروه، دلایل توجیهی با عنایت به موضوع فعالیت شرکت و در نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران و همچنین برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا و در غیر این صورت، مراتب در قالب فرم شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده اطلاع‌رسانی شود.

شایان ذکر است رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس هم روز گذشته طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس خواستار افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال توسط این بانک‌ها شده است.

* بانکهای خریدار پرسپولیس، ملزم به ارایه توضیح و برنامه‌ شدند

سازمان بورس طی نامه‌ای به بانک های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی شد.

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس با عنایت به مغایرت موضوع با مفاد مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و مفاد اساسنامه آن شرکت در صورت وجود برنامه تحصیل سهام باشگاه پرسپولیس توسط آن بانک، دلایل توجیهی و برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا شود.

در غیر این صورت مراتب در قالب فرم شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشره اطلاع رسانی شود. باید حداکثر تا قبل از شروع معاملات سهام در امروز(یکشنبه) نسبت به انتشار اطلاعات درخواستی اقدام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست