Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@17:43:57 GMT

مریح دمیرال از ناحیه ران راست دچار مصدومیت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۶۱۱

مریح دمیرال که به تازگی از مصدومیت برگشته بود، دوباره مصدوم شد.

مریح دمیرال، مدافع ترک یوونتوس در بازی با دینامو کیف مصدوم شد و مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه یوونتوس، مریح دمیرال دچار مصدومیت عضلانی در ران راست خود شده است. وضعیت این بازیکن ده روز دیگر دوباره ارزیابی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که این بازیکن به تازگی از مصدومیت برگشته بود و بازی با دینامو کیف نخستین دیدار او پس از بازگشت از مصدومیت بود. این بازیکن دیدار با تورینو و بارسلونا را از دست می دهد.

همچنین بخوانید:

مریح دمیرال 10 روز دور از میادین خواهد بود

بازگشت جورجو کیه لینی و مریح دمیرال به تمرینات گروهی یوونتوس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مریح دمیرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟

ستاره خط دفاعی منچسترسیتی، کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد.

طرفداری | کایل واکر در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد.

کایل واکر از جمله بازیکنانی است که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت زیادی کرد. واکر پس از جدایی از تاتنهام و پیوستن به منچسترسیتی در تابستان 2017، رفته‌رفته به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب سیتیزن‌ها تبدیل شد و اکنون در 33 سالگی به عنوان یکی از برترین مدافعان کناری حال حاضر اروپا شناخته می‌شود. 

به نقل از مارکا، کایل واکر، ستاره خط دفاعی منچسترسیتی در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد و کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد. واکر در این خصوص گفت:

بهترین مدافع راست دنیا؟ من فکر می‌کنم دنی کارواخال به خاطر بازی در رئال مادرید برای مدت طولانی، شایسته ستایش و قدردانی است. او در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان توپ می‌زند و همیشه در سطح بالایی بازی کرده‌است. او یک مدافع راست کامل است که هم در دفاع و هم در حمله خوب کار می‌کند. همیشه رقابت بین بهترین مدافعان دنیا وجود دارد. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی خودم را انجام و از رقابت با بازیکنانی مثل کارواخال لذت ببرم.

گفتنی است رئال مادرید و منچسترسیتی حدود دو هفته دیگر در دیداری حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. البته کایل واکر در جریان دیدار دوستانه انگلیس و برزیل مصدوم شد و در حال حاضر، حضور او در بازی با رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس