Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اِسکای نیوز، بر اثر وقوع انفجار در انباری در حومه شهر «بریستول» واقع در انگلیس تعداد زیادی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، پیش بینی می‌شود که انفجار مهیبی که در یک انبار در منطقه «آون‌مَوث» (Avonmouth) واقع در حومه «بریستول» روی داده است، تعداد زیادی را مجروح کرده باشد.

سازمان آتش‌نشانی و امداد و نجات این منطقه اعلام کرد که تعداد زیادی از نیروهای کمکی از مناطق مجاور در اطفای حریق مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان آتش نشانی و امداد و نجات منطقه «آون‌مَوث» در این خصوص گزارش داد: آنچه اکنون می‌توانم تأئید کنم این است که حادثه مذکور تعداد زیادی تلفات در پی خواهد داشت. پلیس و ماشین‌های آمبولانس زیادی به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

به گزارش اسکای نیوز، نخستین تصویر ارسالی از این انبار، یک تانکر آسیب دیده و ستون هایی از دود را نشان می‌دهد.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره تلفات و یا خسارت‌های دقیق این انفجار مخابره نشده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تعداد زیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی «کامرون» و «گانتس» درباره واکنش ایران به تجاوزگری رژیم اسرائیل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز با گانتس درباره نگرانی‌های مشترکمان پیرامون تهدیدات ایران برای حمله به اسرائیل صحبت کردم.

وی در تداوم مداخله‌جویی‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ لندن از رژیم اسرائیل که دامنه جنگ کنونی در غزه را در منطقه گسترش داده است، مدعی شد: تشدید تنش در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست و خطر تلفات بیشتر غیرنظامیان را به دنبال دارد.

وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد که کشور متبوعش «به همکاری با شرکای خود در حمایت از امنیت منطقه ادامه خواهد داد.»

بنی گانتس به عنوان وزیر جنگ سابق اسرائیل، در حال حاضر یکی از اعضای کلیدی کابینه جنگ این رژیم است.

گزارش‌ها حاکی است که رژیم اسرائیل به‌شدت از قدرت نظامی ایران در هراس است و ضمن آماده‌باش عمومی در داخل، متحدانش در غرب را تحت‌فشار گذاشته تا از طرق مختلف ایران را از پاسخ به تجاوزگری این رژیم منصرف کنند.

هفته پیش دیپلمات‌های ارشد تعدادی از کشور‌های غربی و منطقه‌ای در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان خواستار خویشتن‌داری ایران شدند. در همین رابطه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد: در پاسخ به تماس‌های تلفنی وزیر امور خارجه آلمان، وزیر امور خارجه انگلیس و وزیر امور خارجه استرالیا ضمن تبادل‌نظر در خصوص برخی موضوعات دوجانبه، تأکید کردم که وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت نیز قادر به صدور یک بیانیه در محکومیت حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق نیست، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • موشک های ایران در آسمان بیت المقدس /اسرائیل، آژیر خطر را به صدا در آورد /صدای انفجار به گوش می رسد
  • فوری | انفجار های مهیب در شمال سرزمین های اشغالی | یادگاری های ایران به مقصد رسید
  • انفجار خانه در قزوین ۵ نفر را مصدوم کرد / حال ۲ مصدوم وخیم است
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انگلیس قصد تغییر آرایش نیروهای خود را در منطقه ندارد
  • رایزنی «کامرون» و «گانتس» درباره واکنش ایران به تجاوزگری رژیم اسرائیل
  • فیلم لحظه حمله هولناک فرد چاقوکش به مردم استرالیا