Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:28:04 GMT

تعطیلی ادامه‌دار صنوف گروه شغلی ۳ و ۴

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۹۲۹

ساعت 24 - مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از تعطیلی ادامه‌دار صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ حتی در شرایط نارنجی ونیز ممنوعیت مراسم عروسی و عزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: علیرغم پایان محدودیت های کرونایی و تعطیلی دوهفته ای صنوف پایتخت، فقط صنوف گروه های شغلی 1 و2 مجوز فعالیت و گروه های 3 و 4 شهر تهران به مدت یک هفته تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  برپایه این گزارش با تصویب سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران تصویب شد علیرغم پایان محدودیت های کرونایی و تعطیلی دوهفته ای صنوف تا کنترل بهتر وضعیت بیماری ، همچنان فقط صنوف گروه های شغلی 1 و2 مجوز فعالیت داشته باشند. بر اساس این مصوبه مقرر شد تا به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه های 3 و 4 که شامل آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و... است تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل شوند.در این گزارش آمده است، کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند نیز تا بهبود وضعیت کرونایی در شهر تهران تعطیل است.

گفتنی است، تعطیلی این صنوف پر ریسک از 15آذر ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.در این گزارش اشاره شده است، فعالیت صنوف گروه های 1 و 2 که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع است

منبع: ساعت24

کلیدواژه: صنوف گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!

گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آن‌ها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • خداقوت کارگر
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد