Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دوازدهمین روز از آذرماه، بسته ورزشی تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

آرزوی نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی

نیمار ستاره پاریسن ژرمن پس از درخشش مقابل منچستر یونایتد در اظهار نظری خبرساز، گفت که مهم‌ترین خواسته حال حاضرش این است که سال آینده با لیونل مسی در یک تیم بازی کند. اینجا را بخوانید تا در جریان یک انتقال احتمالی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی: رویایم این است که مرد سال فوتبال آسیا شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و استقلال گفت که رویایش این است که روزی مرد سال فوتبال آسیا شود. خیلی از استقلالی‌ها و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قائدی را «نیمار آسیا» می‌نامند. متن مصاحبه طولانی این بازیکن را اینجا بخوانید.

تشریح وضعیت مصدومان استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال این روزها با مشکل مصدومیت برخی ستاره‌های خود درگیر هستند. پزشک پرسپولیس اینجا و اینجا درباره شرایط کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری توضیح داده است. درباره شرایط مصدومان استقلال هم اینجا را ببیند.

پرسپولیس: ادهای النصر بی‌پایه است

النصر عربستان همچنان شکایت خود از پرسپولیس را رها نکرده و حالا به سراغ دادگاه عالی ورزش رفته است. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع را اینجا بخوانید. باشگاه النصر خواسته بود که با رسیدگی فوری به این پرونده، پیش از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا رای صادر شود. اما پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس، دادگاه عالی ورزش نیز اعلام کرد که پرونده به صورت عادی بررسی خواهد شد. اطلاعات بیشتر درباره این خبر را هم اینجا بخوانید.

احتمال برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز

اگر ویروس کرونا دست از سر جهان برندارد، بعید نیست لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هم به صورت متمرکز برگزار شود. جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.

هالند تا پایان سال در خانه می‌ماند

ارلینگ هالند یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ برای بوروسیا دورتموند بازی کند. جزئیات این خبر را اینجا ببیند.

پادشاه تا ۳۸ سالگی در لیکرز می‌ماند

لبرون جیمز بزرگ‌ترین ستاره حال حاضر بسکتبال جهان قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با لس آنجلس لیکرز تمدید کرد. درباره این قرارداد که ۸۵ میلیون دلار برای جیمز درآمد خواهد داشت، اینجا بخوانید.

برچسب‌ها محمد انصاری مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا نیمار لیگ قهرمانان آسیا لیونل مسی استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد انصاری مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا نیمار لیگ قهرمانان آسیا لیونل مسی استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا پاری سن ژرمن محمد انصاری مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا نیمار لیگ قهرمانان آسیا لیونل مسی استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا پاری سن ژرمن اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا اینجا بخوانید فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است