Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله جعفر الهادی(خوشنویس) پدر شهید و از اساتید حوزه علمیه در قم برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله جعفر الهادی(خوشنویس) پدر شهید و از اساتید حوزه علمیه در قم برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این عالم دینی  روز جمعه ساعت 10 در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان بر پیکر آیت‌الله الهادی اقامه نماز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع و تدفین شهید فخری‌زاده برگزار شدسومین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش تسنیم آیت‌الله جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم صبح امروز در سن 74 سالگی براثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

این عالم ربانی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب‌نظر بود و در تأسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گران‌قدری را به رشته تحریر درآورده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه  علاوه بر تألیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری به خارج از کشور داشته و در ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم تشییع و تدفین برگزار می شود پیکر آیت الله حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان