Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:24:39 GMT

قرعه‌کشی مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۸۴۰۰

به گزارش تسنیم، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برای تعیین مسیر رسیدن 4 تیم صعود کرده از 4 گروه لیگ A، امروز (چهارشنبه) در شهر نیون سوئیس برگزار شد که بر این اساس تیم ملی ایتالیا به عنوان میزبان دیدارهای مرحله نیمه نهایی، فینال و رده‌بندی  این رقابت‌ها مقابل اسپانیا قرار گرفت و تیم‌های ملی بلژیک و فرانسه هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر 4 تیم برای اولین بار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را تجربه می‌کنند و مترصد کسب افتخاری هستند که تیم پرتغال در دوره قبلی این رقابت‌ها کسب کرد. پرتغالی‌ها سال گذشته به عنوان میزبان مرحله پایانی با شکست هلند در فینال قهرمان اولین دوره این رقابت‌ها شدند.

مطابق اعلام یوفا برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی، فینال و رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

بازی اول نیمه‌ نهایی: چهارشنبه 6 اکتبر2021 (14 مهر 1400) ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان: ایتالیا - اسپانیا
بازی دوم نیمه‌ نهایی: پنجشنبه 7 اکتبر 2021 (15 مهر 1400)  ورزشگاه آلیانتس شهر تورین : بلژیک - فرانسه
بازی‌های  رده‌بندی و فینال: هر دو روز یکشنبه 10 اکتبر 2021 (17 مهر 1400) 

ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های فینال و رده‌بندی هنوز مشخص نشده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لیگ ملت های اروپا مرحله نیمه نهایی رده بندی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی

سه فرنگی‌کار ایران به فینال رسیدند و دو تن راهی رده‌بندی شدند...

طرفداری| مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

- در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می رود.

- در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می رود.

- در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند.

- در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می رود.

- در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده برای کسب مدال طلا به مصاف مین سئوک کیم از کره جنوبی می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز به وقت ایران برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال