Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان زندان در دیدار با استاندار آذربایجان غربی بر توجه به توسعه و تامین زیرساخت های لازم در زندان ها توسط دستگاه های دولتی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها، رییس سازمان زندان‌ها در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره با الگوی زندانبانی اسلامی گفت:زندانیان و خانواده‌های آنان عائله حکومت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج محمدی بیان داشت: هر چند بر اساس قوانین وقتی کسی خطایی میکند باید تاوان آن را پرداخت کند، اما می‌توان در زندان‌ها و با فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی، مجازات را تبدیل به دارویی برای درمان و بازگشت زندانی به زندگی سالم قرار داد.

رییس سازمان زندان‌ها توجه به خانواده‌های زندانیان را بخشی از ماموریت سازمان زندان‌ها عنوان کرد و گفت: مقامات اجرایی و اشخاص داوطلب در استان‌ها از جمله فرمانداران و خیرین می‌توانند با مشارکت در فعالیت انجمن‌های حمایت از خانواده‌های زندانیان ما را در این امر یاری نمایند.

عضو شورای عالی قوه قضائیه اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ما در زندان‌ها در حوزه اشتغال متمرکز است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برآنیم تا اشتغال در زندان‌ها را به میزان ۵۰درصد زندانیان افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان زندان‌ها به آذربایجان غربی سفر کرد

حاج محمدی به بیانات رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: حضرت آقا بر اصل طبقه بندی زندانیان تاکید بسیار دارند از این رو باید زیرساخت‌های لازم را تامین کنیم تا بتوانیم اصل طبقه بندی زندانیان را بطور کامل اجرا کنیم.

رییس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع غربالگری و پایش زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی به لحاظ جمعیت کیفری جزء استان‌های پرجمعیت است و طرح غربالگری می‌توانید به کاهش جمعیت کیفری در این استان کمک کند.

وی در پایان خواستار همکاری دستگاه‌های استانی در تامین زیرساخت‌های لازم در زندان‌ها شد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بهبود زیر ساخت‌ها در حوزه زندان‌ها برای اقدامات تربیتی و تامینی در دستور کار استان قرار دارد افزود: توجه به خانواده زندانیان باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای تامین استان با اعلام آمادگی استان برای کمک به اجرای انتقال زندان‌های به خارج از شهر و تامین زمین مورد نیاز به

در این دیدار مدیرکل زندان‌های استان نیز. گزارشی از وضعیت زندان‌های استان و مشکلات و نیاز‌های موجود را ارائه نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندان ها حاج محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها حاج محمدی رییس سازمان زندان ها زیرساخت های لازم آذربایجان غربی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بااتمام عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شرب مورد نیاز روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر تامین شد.

محمداشرفی با بیان اینکه ظرفیت آبدهی این چاه ۱۰ لیتر در ثانیه است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: با تکمیل این پروژه و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب مورد نیاز ۱۱۵ خانوار روستایی با ۴۳۷ نفر جمعیت تامین خواهد شد

دیگر خبرها

  • طرح تامین مالی تولید وزیرساخت‌ها درشورای نگهبان تایید شد
  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم