Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مردم ، مسوولان  و بسیجیان شهرستان فردیس با به حرکت درآوردن خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها با حمل تصاویر شهید فخری زاده ، یاد و خاطره  این شهید پر افتخار را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم به صورت خودجوش و مردمی و با حضور عاشقان و رهروان راه این شهید دانشمند برگزار شد و کاروان خودرویی و موتورسواران از مقابل سپاه فردیس حرکت خود را آغاز و  مسیرهای مشکین دشت، رزکان، کچویی، بلوار شهید تهرانی مقدم و فلکه پنجم به سمت فلکه اول فردیس را طی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احسان علیزاده افزود: این حرکت نمادین تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای هسته ای است و استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند که نمی توانند با ترور دانشمندان هسته ای ، ما را از صحنه دور کنند و تا آخرین لحظه از خون شهدا نخواهیم گذاشت.

در این مراسم بسیجیان،سپاه،نیروی انتظامی شهرستان فردیس حضور داشتند.

دانشمند بزرگ کشورمان محسن فخری زاده عصر روز جمعه هفته گذشته در منطقه آبسرد دماوند به دست تروریست های کوردل به شهادت رسید. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران البرز فردیس محسن فخری‌زاده پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران البرز فردیس محسن فخری زاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران البرز فردیس محسن فخری زاده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید