Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراجی، مدیر عامل باشگاه سایپا درباره آتش بازی سپاهانی‌ها به خاطر تولد محرم نوید کیا گفت: اتفاق غیر قانونی در بازی با سپاهان به مردم خوب اصفهان ربط پیدا نمی‌کرد و این موضوع از پیش طراحی شده بود.

دقیقه ۴ دیدار، آتش بازی برای جشن تولد محرم نوید کیا شروع شد و صدای این آتش بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر، برای بازیکنان تیم ما بسیار پر سر و صدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تماشاگری در ورزشگاه نبود و بنر بزرگی از نوید کیا در ورزشگاه نصب شده بود.

او ادامه داد:در شروع آتش بازی، صدای وحشتناکی در استادیوم پیچید که ما فکر کردیم جنگ شده است. فیلم آتش بازی برای سهیل مهدی فرستاده شد و با بازگشت به تهران، نامه‌ای به عنوان اعتراض رسمی برای بهاروند ارسال کرده‌ایم و او از اتفاق رخ داده، تعجب کرد.

سراجی بیان کرد: ما به داوری و صحنه گل و موارد دیگر اعتراضی نکردیم. به هر حال باید بهاروند و همکارانش صلابت فدراسیون را نشان دهند. اعتراض حق قانونی ما است و ۳ امتیاز بازی باید به سایپا تعلق بگیرد و باید فدراسیون مقابل اقدام‌های غیر قانونی بایستد.

مدیر عامل باشگاه سایپا افزود: باید با بی قانونی‌ها برخورد شود تا این اتفاقات رخ ندهند. برای بازگشت ۳ امتیاز به سایپا، باید در کمیته بررسی های لازم انجام شود. داور بازی باید دیدار را متوقف می‌کرد و به عوامل برگزار کننده آتش بازی اخطار می‌داد، که این اتفاق رخ نداد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا آتش بازی محرم نوید کیا محرم نوید کیا سایپا سپاهان آتش بازی محرم نوید کیا آتش بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران (جام خلیج فارس) و از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به مصاف تیم سپاهان اصفهان می‌رود.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

داوری این بازی را مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی بر عهده دارند.

ملوان بندر انزلی در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران