Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:24:14 GMT

سازمان شانگهای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۸۶۳۴

سازمان شانگهای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

این سازمان میان دولتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور فخری زاده دانشمند ایرانی در تاریخ ۲۷ نوامبر (۷ آذر) در تهران را محکوم می‌کند.
سازمان شانگهای در این بیانیه این ضایعه را به دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده شهید فخری زاده تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است: سازمان همکاری شانگهای قویا تمام اقدام های بی ثبات کننده صلح در منطقه و همچنین تروریسم را به هر شکلی محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام این سازمان، چنین اقدام هایی نه تنها بر خلاف تمام هنجارهای روابط بین دولتی و قوانین بین المللی است بلکه صلح و ثبات در یک منطقه شکننده را تهدید می‌کند.   
این سازمان ابراز امیدواری کرد که عاملان این حمله بزدلانه در محضر عدالت شناسایی شده و مسئولیت آنها را بر عهده گیرند.
دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدسازمان همکاری شانگهای همچنین از همه طرفین خواست تا خویشتنداری حداکثری را پیشه کنند و از اقداماتی که می‌تواند منجر به تنش بیشتر در منطقه شود خودداری کنند.

برچسب‌ها تروریسم سازمان همکاری شانگهای محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی ایران پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم سازمان همکاری شانگهای محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی ایران تروریسم سازمان همکاری شانگهای محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی ایران اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی