Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر معتقد است که اشتباهات تاثیر گذار داوری، باعث حضور ذوب آهن در رتبه دوازدهم جدول است.

قاسم حدادی فر می گوید هرچه سریعتر باید سیستم کمک داور ویدویی به فوتبال ایران بیاید.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی فر در گفت و گو با رادیو ایران در خصوص عملکرد این فصل ذوب آهن و حضورشان در جایگاه دوازدهم جدول گفت:

با تشکر از سرمربی تیم، اگر در این 4 هفته عدالت فوتبال رعایت می شد الان باید 6 7 امتیاز داشتیم و نسبتا جایگاه مناسبی در جدول داشتیم ولی با توجه به اتفاقاتی که پارسال افتاد و ادامه دار شد و امسال هم خیلی متضرر شدیم از این موضوع و می بینیم که اشتباهات داور خیلی خیلی تاثیرگذار بوده و امتیازات حساسی را از دست داده ایم و با کشور ثروتمندی که ما داریم، در 14 15 ورزشگاه سیستم VAR نصب کردن فکر می کنم چیز قابل توجهی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماتور این موضوع را هم صحبت کردم و فکر می کنم با 4 5 دوربین این مشکل را حل کرد ولی اتفاقات داوری علیه ما شد و امتیازات زیادی از دست دادیم و الان جو جوری است که همه زوم روی داور هستند و داریم از این اتفاق ضرر می کنیم و انشالله بتوانیم در بازی های بعدی بهتر کار کنیم و فقط می خواهیم عدالت برقرار شود و اشتباهات تاثیر گذار بوده در روند نتیجه گیری تیم ما و امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد.

حدادی فر در خصوص اینکه رحمان رضایی گفته 4 هفته پیاپی اشتباه داوری تاثیر گذار علیه یک تیم در دنیا بی سابقه است، توضیح داد:

در ابتدای فصل بازی با فولاد، ما 2-1 جلو بودیم و دقیقه 90 از داور خواستیم که از کمک هایش، مشورت بگیرد چون واقعا دقیقه 91 و تغییر 3 امتیاز به یک امتیاز خیلی فرق دارد حالا باز خداراشکر داور بازی با پیکان بی سابقه بود که از داور چهارمش کمک خواست و رای را برگرداند.

کاپیتان ذوب آهن در خصوص اینکه داور بازی پیکان و ذوب آهن فیلم صحنه را دیده یا از داور چهارم کمک خواسته است، گفت:

من تا جایی که می دانم ایشان رفتند با داور چهارم صحبت کردند و فیلمی نبود و حالا یک تشکر ویژه هم از مجموعه پیکان دارم، بازیکنان و سرمربی شان که خیلی مردانگی کردند و اعلام کردند هیچ اتفاقی نیفتاده است و آن روز هم ما داشتیم 1 امتیاز مهم را از دست می دادیم و این اشتباه وقتی ادامه دار باشد، آدم به یک سری مسائل شک می کند. امیدوارم این مشکل حل شود و تنها راهش هم که می شود حل کرد این مشکلات را، سیستم VAR است که سریعتر ورزشگاه های ما باید به آن تجهیز شوند و فکر کنم برای کشوری مثل ما چیز دور از دسترسی نباشد.

حدادی فر در خصوص آمدن VAR و اینکه با این سیستم آیا مشکلات حل می شود یا ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد:

یک سری اشتباهات در میانه میدان هستند که تاثیر گذار نیستند و یک سری اشتباه هم هستند که واقعا روی روند تیم و نتیجه تاثیر می گذارد و تیمی یک هفته تلاش می کند، وقت می گذارد ولی اشتباه داور همه زحمات را هدر می دهد شاید اگر به داور کمکی شود از طریق همین کمک داور ویدویی، می تواند حق را به حق دار برساند. در فصل گذشته این اشتباهات تا جایی پیش رفت که ما خطر سقوط را حس کردیم و یک تیم مظلوم هستیم و اگر این اتفاق شاید برای تیم های دیگر می افتاد، شاید خیلی خیلی رسانه ای تر می شد.

بازیکن ذوب آهن در خصوص اینکه باشگاه به این اشتباهات اعتراض رسمی کرده یا خیر، گفت:

بله، اعتراض کرده ایم البته فکر می کنم در بازی این هفته آخر در آبادان اتفاق رخ داد، چند کارشناس داوری هم گفته اند و در دقیقه 90 یک پنالتی اعلام شد و یک امتیاز حساس در آبادان داشتیم می گرفتیم اما باختیم و می گویم آنهم تاثیرگذار بود. این اشتباهات که ادامه دار می شود، با اینکه آدم بدبینی نیستم ولی آدم شک می کند.

حدادی فر در خصوص اینکه ذوب آهن می تواند با رحمان رضایی نتایج خوبی بگیرد یا خیر گفت:

ما تیمی دگرگون شده هستیم، 80 90 درصد بازیکنان تاثیرگذار ما از تیم جدا شده اند و بنا به دلایلی که یک سری هایش برایم قابل توجیه نیست و الان یک تیم جدید و جوان داریم و زمان می خواهیم و خوش بین هستم تا یک تیم خوب و جمع و جور تری داشته باشیم تا به هارمونی لازم برسیم و خودمان را در میانه های جدول حفظ کنیم و بعد بتوانیم در سال های بعد و نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

وی در خصوص دیدار با شهرخودرو گفت:

به آقای رحمتی تبریک می گویم و امیدوارم در ایشان در دوران مربیگری شان مثل دوران فوتبال، موفق باشند. تیم خیلی خوبی دارند و فوتبال خوبی بازی می کنند و مطمئنا بازی سختی در فولادشهر داریم ولی ما هم تمرکزمان را روی بازی گذاشته ایم و تمرینات خوبی کرده ایم و انشالله خوب آمده شویم تا یک بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قاسم حدادی فر حدادی فر تاثیر گذار ادامه دار ذوب آهن یک سری یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم

هیمنه نظامی اسرائیل با عملیات "وعده صادق" فرو ریخت و این برای رژیم بی ریشه، یعنی مرگ. اسرائیل در ماجرای غافلگیری "طوفان الاقصی"، ظرف یک روز، ضربه عمیقی خورد و شش ماه بعد را به معنای واقعی کلمه دست و پا زد تا شاید هیبت از دست رفته را ترمیم کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: درماندگی سرویس های امنیتی و ارتش اسرائیل، به علاوه وضعیت بحرانی نتانیاهو در داخل، موجب شد که وی دست به قمار بزرگ تری بزند؛ حملات گاه و بیگاه به سوریه، و ترورر برخی مستشاران نظامی ایران طی سه ماه گذشته. تلقی او این بود که به واسطه انفعال محتمل ایران، تحقیر شدگی در برابر غزه مظلوم را می پوشاند. شتابزده رفتار نکردن ایران، توهم نتانیاهو را غلیظ تر کرد، به ویژه این که آمریکا و برخی دولت های غربی هم به صف شده بودند تا با ترکیبی از فریب و تهدید، ایران را از مجازات اسرائیل منصرف کنند.

ایران اما به جای انتقام و مجازات موردی، عملیاتی راهبردی را ترتیب داد؛ با اعلام قبلی که همه ببینند و قابل سانسور هم نباشد: با متوسط ترین توانمندی هایش و نه مدرن ترین آنها، از خاک خود و نه متحدان، با حداقلی از تسلیحات و نه به شکل حداکثری، و در حفاظت شده ترین مناطق نظامی رژیم صهیونیستی، با تحقیر سامانه راداری و پدافندی چند لایه غربی- عبری که ظاهرا آماده مهار آبشار ضربه ایران بود! رویداد مهم موازی که در این میان مغفول ماند، غنیمت گیری چند ساعت قبل ایران در تنگه هرمز بود. توقیف کشتی تجاری صهیونیست ها، ضربه عمیق و دردناکی بود که جای هیچ انکار یا واکنشی را باقی نمی گذاشت.

صهیونیست ها هنوز از شوک این ضربت بیرون نیامده بودند که صاعقه موشک های ایران، بر دو پایگاه نظامی و یک پایگاه جاسوسی اسرائیل فرود آمد. مقامات صهیونیست چهار روز است نمی دانند درد شان را قورت بدهند و بلافند که "هیچی شان نشده"؛ یا عربده بکشند و بگویند اقدام ایران را تلافی می کنند، در حالی که می دانند ایران، رودربایستی را کنار گذاشته و سرش برای چکاندن ماشه بعدی -فراتر از قلق گیری و دست گرمی اخیر- درد می کند.

 

صهیونیست ها می دانند که عملیات شنبه شب، در حد تمرین و دست گرمی بوده، و ایران حتی ده درصد توانمندی های خود را رو نکرده است. آنها این بار در صورت گلاویز شدن، با ضربات عمیق تر و پیچیده تری خاکمال خواهند شد. آنان هر روز می گویند کابینه نظامی شان جلسه گذاشته و تصمیم گرفته چنین و چنان کند. رسانه های غربی هم، خاکستر این جلسات را باد می زنند تا بگویند دولت نتانیاهو برای زدن ضربه ای ولو محدود جدی است. این که صهیونیست ها اقدامات تروریستی یا حمله نقطه ای را در خیال خود مزه مزه کنند، یک بحث است؛ این که ما چه باید بکنیم، موضوع مهم تری است.

رژیم صهیونیستی، رژیم متعارفی نیست که بشود با او بر اساس معادلات متعارف دنیا (مثلا توقف یا کاهش تنش) رفتار کرد. بهترین تاکتیک در چهارچوب راهبرد کلی، تداوم ضربات و نابود کردن تتمه اعتماد به نفس نتانیاهو است. سگ هار اسرائیل را نباید آرام گذاشت و مجال تمرکز به وی داد. بهترین کار برای تثبیت پیروزی های اخیر، نه پدافند صِرف، بلکه تداوم هوشمندانه عملیات آفندی است. محدود و نقطه ای، اما عمیق و موثر و گیج کننده. همان که به شکل محدودترش را حماس و حزب الله و انصارالله و مقاومت عراق، ظرف چند ماه گذشته در هماهنگی کامل انجام داده اند. باید رمق را از نتانیاهو گرفت و بیش از قبل برای حامیانش در غرب و اتباع اسرائیل در داخل سرزمین های اشغالی روشن کرد که قمار ها و ماجرا جویی های وی، چیزی جز هزینه و خسارت به دنبال نداشته است.

رفتار های نتانیاهو، آن قدر فلاکت بار شده، که یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق گفته: «این دولت و این نخست‌وزیر، به تهدید وجودی اسرائیل تبدیل شده‌اند. بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند». نکته بسیار مهم بعدی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، به جوش و خروش در آمدن ظرفیت "بیداری اسلامی" در منطقه، پس از حماقت های نتانیاهو (از غزه تا سوریه و لبنان) و عملیات غرور آفرین ایران است. به عنوان یک نمونه، اسرائیل و آمریکا در ماجرای عملیات اخیر ایران، با نشاندن شاه اردن در موضع خیانت، خشم ملت اردن را که پس از جنگ غزه شعله ور شده، به اوج رساندند. این خشم می تواند با فوران اعتراضات در آن سوی مرز اردن ترکیب شود و مصیبتی بزرگ را برای اسرائیل رقم بزند.

کرانه باختری در فلسطین اشغالی، هم اینک آماده انفجار است. ویژگی دوره اخیر بیداری اسلامی در منطقه بر خلاف ده سال قبل، تعمیق و ترکیب شدگی آن با منطق مقاومت اسلامی (مسئله اول انگاری اسرائیل) است. خبط ها و اشتباهاتی که نتانیاهو مرتکب شده، کاتالیزوری (کُنش‌یار/ شتاب‌دهنده) برای تسریع در تحولات مهم به نفع امت اسلامی است، ان شاء الله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود